Je ziet ook heel mooi de frustatie van de Fokkers steeds meer oplopen naarmate Lieske langer in die badkamer zit te krijsen.quote:
verder alles goed?quote:Op zondag 4 september 2005 17:42 schreef dronkeykong het volgende:
tjonge wat is die mongool uitgescheten zeg....
Vind ik wel, wat een dom kind zeg. Me nichtje van twaalf lult nog volwassenerquote:Op zondag 4 september 2005 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik gok dat ze wat te eten pakt? Da's meteen een uitgescheten mongool dan?
Het is ook bij vlagen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb echt nergens last van. Nog geen buffer gehad in al die dagen.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
als Liesje 10 doosjes paracetamol gaat bestellen, ga ik me weer zorgen maken, maar nu weer even niet
vannacht had ik heel erg met haar te doen, aan het begin vd badkamersessie ook, nu ben ik het wel weer zat
ik level gewoon niet zo goed met intens in herhaling vallende huilies.
vooral niet als ze 19 jaar zijn, okay dat is wel jong en zo, en het ís ook een groot verschil, maar jeetje ik kan ook niet alles, en ik probeer het ook wel, maar.... oh sorry
Ja, maar God, je kan ook niet alles goed doen, het gaat niet altijd makkelijkquote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef milagro het volgende:
als Liesje 10 doosjes paracetamol gaat bestellen, ga ik me weer zorgen maken, maar nu weer even niet
vannacht had ik heel erg met haar te doen, aan het begin vd badkamersessie ook, nu ben ik het wel weer zat
ik level gewoon niet zo goed met intens in herhaling vallende huilies.
vooral niet als ze 19 jaar zijn, okay dat is wel jong en zo, en het ís ook een groot verschil, maar jeetje ik kan ook niet alles, en ik probeer het ook wel, maar.... oh sorry
Roel en Dido lijkt me om de een of andere reden ook een leukerquote:Op zondag 4 september 2005 17:47 schreef lennardn het volgende:
Roel heeft het verziekt bij Lieske, denk dat Rikkert de pikkert haar grote liefde wordt nu.
Wel verstandig echter van Roel om zich niet in te laten met dat gejammer en gejank van die 19 jarige baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |