Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw dit is echt erg.. RIkkert doet echt aardig en ze zeikt hem helemaal af
Pas als alle bewoners haar hebben geknuffeld en getroost houdt dit gejank op.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is gewoon overstuur en overdrijft dus. Doe ik ook als ik overstuur ben, ga ik dramaqueen spelenIk herken dat gedrag wel
En dan schaam je je direct achteraf.
Rob's dochter moet derin!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef RB-tje het volgende:
ik wil lieske wel ophalen en terugbrengen naar groningen.... opgeruimd staat netjes.... kan het zusje van dido erin...
Hij heeft wel gewoon (fuckin') gelijkquote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef EnderW het volgende:
Rikkert : "Heb ik 1 vriend in het huis. Noemt ze me een kneus. "![]()
Hmmm ja ik weet niet ik denk dat mensen dit ook ergens wel weer fun vinden en haar er in willen houdenquote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach ze ligt er binnenkort uit
dan komt ze te poseren voor o.a. FHM en dergelijke en is ze de lachende 3e
dat is precies wat Rikkert zei.quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.
Verzamel HIER alle domme woorden en zinnen van Lieske!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Piece of fucking cake
Ik ga een Lieske Quote site maken!
quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef schatje het volgende:
Zoveel drama heeft GTST in 10 jaar niet uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |