Alleen nog maar de buik van je moeder gezien of zo...quote:
Ze heeft het zwaar en is zieligquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik kom net binnenzetten, kan iemand even samenvatten waarom Lieske zit te huilen?
Zo vet om er een extra uitzending erbij te doenquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
OMG hoe vet zou het zijn als Tanja nu binnenstormt en haar weer keihard voor slet uit gaat schelden![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Niets, het is gewoon super a-relaxed
Roel zit buiten over motoren te lullen... slappe zakquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef sannuh het volgende:
Vind t wel goed van Rikkert dat hij kom praten.. nu Roel nog..
Je behoort blijkbaar meer tot de Chantal doelgroepquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal wel te oud zijn maar hoor toch een heleboel aparte woorden (elke keer weer)
Leffelen, teaser, focking veel enz.
Ik probeer Lieske + Rikkert te volgen èn Fok te lezen, geen tidj voor reacties hoorquote:
Level kun je toch begrijpen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zal wel te oud zijn maar hoor toch een heleboel aparte woorden (elke keer weer)
Leffelen, teaser, focking veel enz.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef One_conundrum het volgende:
Pff ik zeg; Foreign Student
Tanja is zelf een sletquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef Kokstra het volgende:
OMG hoe vet zou het zijn als Tanja nu binnenstormt en haar weer keihard voor slet uit gaat schelden![]()
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich niet thuis voelt daar. Ik zou het ook niet leuk vinden met mensen die veel ouder zijn dan ikquote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef Noca het volgende:
Lieske heeft wel gelijk over het leeftijdsverhaal, de ene keer moet ze er niet aan denken en het andere moment wordt haar verweten dat ze nog zo jong en naiëf is.
Alwéér?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |