Ik heb hardstikke veel gevoel, maar lig hier niet wakker van hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef washandje het volgende:
Denk je dat de rest van Nederland compleet geen gevoel heeft?
Mooi ik heb haar als vrijwillig verlater in het nominatiespelquote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef charlysilva het volgende:
Zucht....jongens dit is ernstiger dan we dachten.Lieske wil echt stoppen.
Wat een arrogantie eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Quote van de week: Lieske tegen Chantal: ''Diegene die niet hebben gestudeerd. Jij...uhm...hebt ook niet gestudeerd. Of iets van een studie''
helemaal mee eens................quote:Op zondag 4 september 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou Lieske zo ontzettend graag willen laten weten dat er mensen kijken die haar wèl heel erg leuk vinden
Mean...dat Chantal dit zal doen, en geloof me, niet alleen Fok heeft deze mening over haar hoor, ook op mediawatchers en nog een aantal ander fora's denken/schrijven ze zo over de BITCH Chantal!quote:Op zondag 4 september 2005 16:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja op fora zoals fok, waar de gemiddelde leeftijd 19 is, en die staan achter Lieske.
Denk je dat de rest van NL ook allemaal 19, naief en jong is?
Nee.
Ja, wat dacht je dan, dat de gemiddelde leeftijd hier 30 is.quote:Op zondag 4 september 2005 16:32 schreef teamlead het volgende:
erm... de gemiddelde leeftijd op fora als deze is 19? Dan krik ik het gemiddelde aardig omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |