Nee breng me niet op ideeën nuquote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn haat voor Tanja is zo groot dat als zij genomineerd wordt, dat ik donderdag bereid ben 10x tegen haar te stemmen. Ik hoef die kutkop van haar niet meer terug te zien. En daar heb ik wel 8 euro voor over.![]()
Zit naast Menno en Ingrid een spelletje te spelen met Ralpa en Rikkertquote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Sealord het volgende:
Waar is Joost eigenlijk, al een tijdje niet meer gezien.
Ik ook wel, maar als zij met Lieske genomineerd wordt vind ik het wel een stuk moeilijker. Het fijne is wel dat er één uitgaat, die ik niet mag.quote:Op zondag 4 september 2005 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn haat voor Tanja is zo groot dat als zij genomineerd wordt, dat ik donderdag bereid ben 10x tegen haar te stemmen. Ik hoef die kutkop van haar niet meer terug te zien. En daar heb ik wel 8 euro voor over.![]()
Dan wil ik denk ik toch dat Lieske blijft, enkel en alleen omdat ik Lieske een doos eerste klas vindt, máár, ze praat wel met mensen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar als zij met Lieske genomineerd wordt vind ik het wel een stuk moeilijker. Het fijne is wel dat er één uitgaat, die ik niet mag.
maar de buik beweegt weer eens niet.. alleen maar gemekker over haar rug....quote:Op zondag 4 september 2005 16:08 schreef Kokstra het volgende:
Nu moet Tanja even binnenlopen in de badkamer, dan kan het nog leuk worden.
En dan krijg ik al commentaar als ik haar "zeug" noemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |