Was ff weg...quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Hahaha
* eborn gaat zo even naar binnen F1 'kijken', maar blijft wel streamen.
F1, Fok! en streams, kan dat goed gaan!?
[offtopic]quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef Blue Thunder het volgende:
nu moet ik eigenlijk nog een plekkie voor live tijden van de f1...
quote:Op zondag 4 september 2005 13:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het onderwerp is ook leuk om te capturen
Falco is een Linda-fan. Geen Lieske-fanquote:
Echte schoonheid is niet met make-up te behalen denk ik altijdquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ik maak me zelden op, maar als ik weet dat er 24 uur per dag camera's op me gericht staan zou ik me ook opmaken.
Jep, zit geen slot op. De deur kan wel dicht.quote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef sannuh het volgende:
kunnen die mannen trouwens daar zomaar inlopen in die badkamer?
Ik hoop zo dat Linda en Lieske ruzie gaan maken. Volgens mij ontstaat er op het forum dan ook felle strijd tussen ons. Ik heb er in ieder geval zin inquote:
ik zou me een bejaarde voelen als ze met zo een stemmetje de hele dag tegen me sprakquote:Op zondag 4 september 2005 14:00 schreef Djoj het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die vallen op Dido, maar m.i. zou dit puur en alleen fysiek zijn, inhoudelijk wordt je volgens mij stapel van dat mens...
Vats wel, F1 is toch super saaiquote:Op zondag 4 september 2005 13:59 schreef Tamaartje het volgende:
Moet vast wel goed gaan.. en zo niet moet je kiezen
Jammer heb wel zin om het te horenquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik denk trouwens dat het nog wel ff gaat duren voordat Liesje het verhaal gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |