Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Neppe kinderachtige stemmetje steeds ook
Ik vond Rob sowieso al een leuke vent!quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Ik ga Rob steeds meer te pruimen, wie nog meer?
Hahaha idd! Merkte t net ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ook
ja, maar ik mis de verhalen over de avond voor kerst toen ie 16 was en op redelijk hoog niveau voetbalde als mid-mid.....quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Neu..ik rook niquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Ze heeft huidkanker gehad en sindsdien een erg gevoelige huid...en na 12 is de zon het krachtigstquote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Waarom mag nathalie niet in de zon na 12-en?
Omdat ze huidkanker heeft gehad.quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Gokje: ivm een koortslip?quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Ze heeft huidkanker gehad en dan is zonlicht niet echt slim (en zeker niet tussen 12 en 15 uur). Maar meestal houdt ze er slecht rekening mee.quote:Op zondag 4 september 2005 12:48 schreef sannuh het volgende:
Net als de inboedel van BB1. Hebben we nog een leuke rode bank aan overgehoudenquote:Op zondag 4 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Rob heeft het alleroudste Bingo-speel-automaat die er bestaat
Maar hij wil het weer weg doen (gewoon onder je fans veilen, Rob)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |