erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gestichtquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef sannuh het volgende:
Wat vinden jullie van Joost?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij begon Dido daar over hoor
Alleen soms, nu valt hij weer mee.quote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gesticht(maar dat is de samenvatting maar hoor)
Toen ik er twee weken terug was had iemand een klein kind meegenomen die geen seconde stil wasquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raakte
Keurige samenvatting. Detail: leeft in eigen fantasiewereld.quote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef teamlead het volgende:
erg vermoeiend, bijzonder irritant.. en rijp voor een gesticht(maar dat is de samenvatting maar hoor)
Ik was ut ni hoor, is alweer een jaar geleden...gvd de gvd, werd kotsmisselijk in da dingquote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nog in villa volta geweest? Toen wij erin zaten (vorige week) zat er een mens in wat helemaal in paniek raakte
Nu valt het mee idd..maar het is een kwestie van tijd voor er weer een debiel toneelstukje komt..... Maar hij is niet de ergste in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef washandje het volgende:
[..]
Alleen soms, nu valt hij weer mee.
Ze is nog jong, over een paar jaar eist dit zijn tol wel op...beginnende streepjescode onder dur neus en een vale huid...quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef washandje het volgende:
Dat die Dido er nog zo mooi uit ziet... die steekt ook de éne sigaret met de andere aan
Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef sannuh het volgende:
Neppe kinderachtige stemmetje steeds ook
Ik vond Rob sowieso al een leuke vent!quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Ik ga Rob steeds meer te pruimen, wie nog meer?
Hahaha idd! Merkte t net ookquote:Op zondag 4 september 2005 12:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarom kan Nathalie het nog wel met hem vinden, die heeft dat stemmetje ook
ja, maar ik mis de verhalen over de avond voor kerst toen ie 16 was en op redelijk hoog niveau voetbalde als mid-mid.....quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Neu..ik rook niquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |