jaaaaaaa!!! Wat goed van je!!quote:
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leukquote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Falco het volgende:
Dit is stiekum toch beter dan 6 uur continu over seks praten.
Niets van waar. Doe mij die sekspraat maar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leuk
Je hoeft niet te kijken/luisteren...quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pffffffffffffffffffffffff duuuurt wel lannggggggggggg dat verhaal teeeeeringggggggg
OF hij woonde in zijn jeugd in het meest achtergebleven gebied van het land, OF hij zwamt uit zijn nek.. die gast is 10 jaar ouder dan ik.... en de jeugd zoals hij hem beschrijft klopt echt niet met zijn leeftijd hoor....quote:Op zondag 4 september 2005 13:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Jep, gave verhalen, van mensen die veel ouder zijn, uit hun jeugd is altijd leuk
Ik hoop dat ze gaat krijsenquote:Op zondag 4 september 2005 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Het zal me benieuwen hoe Lieske vandaag gaat reageren op Chantal en Tanja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |