Om tot rust te komen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Molluck het volgende:
Als zondag voor jou een rustdag is, waarom zit je dan op Fok!
Ja, maar dat zijn er echt maar een paar. Ik denk dat ik 3 folders per week echt de moeite vind om te bekijkenquote:Op zondag 4 september 2005 12:23 schreef ChrisJX het volgende:
Maar het storende is dat er altijd wel een paar folders zijn, die wel interessant zijn.
De Here heeft dan ook deze dag gegeven tot rustdag. Er zijn echter volgelingen van de Here die zo in vuur staan door Het Woord, dat zij Het Woord zelfs op de dag des Here verspreiden.quote:Op zondag 4 september 2005 12:22 schreef DeWaasheid het volgende:
Net zo irritant als mensen die hun geloof moeten opdringen als je ff lekker zit te relaxen in het park.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Here heeft dan ook deze dag gegeven tot rustdag. Er zijn echter volgelingen van de Here die zo in vuur staan door Het Woord, dat zij Het Woord zelfs op de dag des Here verspreiden.
Langzaam? Die dingen werden er met geweld doorheen gestampt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:46 schreef Maarteb het volgende:
zondag uitslaapdag, dus liever een bak folders die langzaam naar de mat dwarrelen, dan jehova's die hun geloof om half 9 gaan opdringen.
Bijna iedere dag worden er folders gedumpt.quote:Op zondag 4 september 2005 12:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Misschien is je bezorger aanhanger van een ander geloof wat een andere rustdag kent.
Allemaal aanhangers van een ander geloof?quote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bijna iedere dag worden er folders gedumpt.
Zou best kunnen, alle geloven die er bestaan zijn in deze buurt wel vertegenwoordigd zo ongeveer.quote:Op zondag 4 september 2005 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Allemaal aanhangers van een ander geloof?![]()
![]()
quote:
welke Here ?quote:Op zondag 4 september 2005 12:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
De Here heeft dan ook deze dag gegeven tot rustdag. Er zijn echter volgelingen van de Here die zo in vuur staan door Het Woord, dat zij Het Woord zelfs op de dag des Here verspreiden.
tja je moet toch geld verdienen, ik moet dalijk ook nog enkele folders rondbrengenquote:Op zondag 4 september 2005 12:13 schreef Alicey het volgende:
Gisteren heb ik dus voor ongeveer 3 weken aan folders en rommel in de container gedumpt. Er wordt vandaag dus gewoon een nieuw groot pakket door mijn brievenbus gedumpt. Zelfs op de dag des Heren laat dat ketterse tuig van de commercie je niet met rust.
Daar merk je als bezorgen niets van, ik ga je niet met een kettingzaag achterna of zo, dus wat voor lol heb je er dan van?quote:Op zondag 4 september 2005 13:25 schreef Ancientone het volgende:
[..]
tja je moet toch geld verdienen, ik moet dalijk ook nog enkele folders rondbrengen![]()
gelukkig zijn er types zoals jou want dat maakt het bezorgen vele malen leuker![]()
![]()
gewoon wel doenquote:Op zondag 4 september 2005 14:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar merk je als bezorgen niets van, ik ga je niet met een kettingzaag achterna of zo, dus wat voor lol heb je er dan van?
En dat zou weer jammer zijn want dan kan je je daar weer niet druk meer om maken.quote:Op zondag 4 september 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zie ik ze dan de volgende week niet terug idd
nou, zie je welquote:Op zondag 4 september 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien zie ik ze dan de volgende week niet terug idd
Helemaal niet! Ik moet eerst zelf met een kettingzaag gaan rondrennen op zondagochtend.quote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef bonke het volgende:
[..]
nou, zie je wel
het lost zichzelf op he
En dan mag jij een paar nachten bij de politie doorbrengen...quote:Op zondag 4 september 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik moet eerst zelf met een kettingzaag gaan rondrennen op zondagochtend.
maar daana is het opgelostquote:Op zondag 4 september 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik moet eerst zelf met een kettingzaag gaan rondrennen op zondagochtend.
Op kosten van de staat uit logeren.quote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef mgerben het volgende:
[..]
En dan mag jij een paar nachten bij de politie doorbrengen...
Want alle Fok! moderators worden preventief opgepakt?quote:en heeft Fok! geen moderator meer...
Dan gaan we Fok! gewoon uitgeven in boekvorm.quote:en wordt het forum binnen een dag een grote racistische fascistische nazistische scheldpartij...
en dit haalt het nieuws en de kranten...
en hakt de immer weifelende regering toch de knoop door...
en besluit het het internet te verbieden.
Ik ben de beroerdste niet.quote:Bedankt, Alicey!!!
ps. of niet natuurlijk.
Ik denk dat de pliesie dat niet leuk vind, het is niet de bedoeling dat je je vermaakt.quote:Op zondag 4 september 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op kosten van de staat uit logeren.
[..]
ben eerlijk gezegd verbaasd dat ze nog vrij rondlopen...quote:Want alle Fok! moderators worden preventief opgepakt?
Sorry, ik heb het nieuwe telefoonboek nog niet uit.quote:Dan gaan we Fok! gewoon uitgeven in boekvorm.
Biertje dan?quote:Ik ben de beroerdste niet.
Ik denk het niet, maar misschien als ik mijn charmes in de strijd gooi.quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik denk dat de pliesie dat niet leuk vind, het is niet de bedoeling dat je je vermaakt.
Zou je in de cel mogen fokken btw?
We worden dan ook in de gaten gehouden door de AIVD.quote:ben eerlijk gezegd verbaasd dat ze nog vrij rondlopen...
Heb je alvast het volgende om te lezen.quote:Sorry, ik heb het nieuwe telefoonboek nog niet uit.
Bierquote:Biertje dan?
'k zal je eens een foto van mijn w-kast sturen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |