Niks is zekerquote:
ahum? , waarom zou ik nu moeten blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik dan ook maar gelijk al mijn taken neerleggenDoe ff gewoon, joh, en doe gewoon wat je moet doen
Gejank en zielig gedoe heeft niemand wat aan. Bek dicht (heel belangrijk) en doorgaan, toch? Als het goed is weet je wat ik bedoel, zoals zovelen
En ieder op zijn gebied........
ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zienquote:
ik kan helikoptertje !quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:
[..]
ik laat je de mijne zien als jij de jouwe laat zien![]()
[ neuh niet in een flauwe bui , hoe kom je erbij]
Ik sus niks, ik vind dat jij jezelf tekort doet, that's all.........folks......quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet tubirl posten maar loop het allemaal es neit zo te sussen , kan ik strax weer een hernia in me vinger oplopen op control V te rammen :/
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2005 03:37 schreef BaajGuardian het volgende:
word ik nou nog gebanned of wat , zucht
quote:
's nachts welquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:38 schreef BaajGuardian het volgende:
of word dit soort gedrag geaccepteerd?
Nog even danquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Morwen zeg eens eerlijk , hoe kun je mijn postgedrag tollereren?
of ben ik een icoon ?
zon mensch dat de ogen opend met extreme methoden?
ben ik...jezus gristus de gristus ?.... *glances*
?
Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ben je een knappe vrouw ?
leeft die ene die ik in mijn lijst heb staan eigenlijk nogquote:Op dinsdag 20 september 2005 03:21 schreef coz het volgende:
Morwen - msn
tsk , heeft ze een man , nou heb et ook geen nut meer he...quote:Op dinsdag 20 september 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mijn man wel, tis maar net wat je smaak is denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |