Erg goed ideequote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?![]()
Had Nathalie gisteren geen koortslip?quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
Ralph heeft een koortslip.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:06 schreef eborn het volgende:
[..]
Had Nathalie gisteren geen koortslip?
Misschien Naat ook wel.quote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Showtime het volgende:
Ralph heeft een koortslip.
iddquote:
Goed plan, maar hopelijk overbodig. Lieske liet gisteren al meerdere keren aan Chantal en Tanja weten dat ze geen enkel idee had waar ze het over hadden.... en hoe ze zich dan in hun ogen als een slet had gedragen. Was heerlijk om te zien. En toen die knuffel van Chantal, waarop Lieske zei "nee, nee, nee, nee, nee"... maar Chantal deedhet tochquote:Op zondag 4 september 2005 12:05 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het allang voorgesteld, maar is er een mogelijkheid om Lieske te laten weten dat we willen dat ze zichzelf blijft? Scanderen, vliegtuigjes met tekst?![]()
DiLdo wil stoppen met fucken van Lieske?quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Dido wil stoppen met t fucken van Lieske
Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
Waardeer ik aan haar, ze voelt de situatie goed aan.quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef Tamaartje het volgende:
handtekeningen ophalenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....
Iemand enig idee hoe we Talpa daarvan zouden kunnen doordringen?
De moeder van Tanja zei donderdag toch ook zoiets? Dat ze in het BB-huis beter voor zichzelf zorgde dan thuis?quote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ik begin mezelf écht zorgen te maken over de baby. Ze zorgt véél te slecht voor zichzelf. Ik denk dat het dan ook verstandig is om haar úit het huis te halen en misschien te vervangen door een andere (wél verstandige) zwangere....
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet allesquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef flugeltje het volgende:
Ff over Tanja....
Ja zo zegt ze t zelfquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert, zijn er vast genoeg vrijwilligers die het willen overnemen
Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...quote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
Jah, ze wordt om 3 uur naar bed gestuurd maar om 6 uur vertrekt madam pas...quote:Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed genoeg, ze rookt nog steeds en slaapt maar een paar uurtjes per nacht. Lijkt me niet echt goed...
oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merkenquote:Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef Showtime het volgende:
Big Brother internationaal zou ook niet verkeerd zijn, met een paar duitsers, belgen en engelse in zo een huis moet gezellig worden.
Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 12:09 schreef fantastrick het volgende:
Tanja wordt extreem streng in de gaten gehouden. Ze krijgt apart voeding en controles. We zien niet alles
Chantal riep wel duizend keer dat ze het beste met Lieske voorhad en het daarom zei. Opbouwende kritiek. (quote:Op zondag 4 september 2005 12:04 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.
Edit: Ah... Het ging erom hoe Lieske overkomt op tv wat betreft met jongens naar bed
I get it
Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachtenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef eborn het volgende:
Ach gossie, Dido houdt op met het plagen van Lieske. Wat humaan
Ik heb zo'n vermoeden dat de kinderbescherming al in de startblokken staat.quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het niet heel erg gek dat ánderen zich wel zorgen maken om haar toestand en al het goede voor haar willen, maar dat ze zèlf heel slecht voor haar & haar baby zorgt? Weet je wat...ik hou mijn hart vast voor dat arme schaap (de baby) als ze straks niet in het BB huis zitten en moeder de domme gans voor het kindje moet gaan zorgen![]()
Fijn dat ons voorgevoel over Lieske juist was. Ik ben gewoon steeds meer Lieske fanquote:Op zondag 4 september 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Lieske liet het ook mooi zien toen iemand haar gisteren een dilemma voorlegde. Het kwam er op neer dat ze moest kiezen tussen een normaal vriendje mét geld of een hele leuke vriend zónder geld. Zonder aarzelen zei ze meteen "zónder geld, want ik kan mezelf wel redden". Prachtig.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
oeh jah.. dat iedereen lekker in zijn eigen taal kan roddelen.... en dan 1 er tussen die alle talen spreekt maar dat niet laat merken
Na dat gezeik van de zeug en chantal hebben we daar nog geen bijnaam voor? wel denk ik.. Lieske kan wel ff rust gebruiken....quote:Op zondag 4 september 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou zeg.... Alsof Lieske daar op zit te wachten
volgens mij 2 c'squote:Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Het cloaka met een c (en over die twede c/k twijfel ik nu)
hm..voortaan ff spellen Didoquote:Op zondag 4 september 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Het cloaka met een c (en over die twede c/k twijfel ik nu)
Ach, beter dan Rikkert die het vervolgens ook nog opeet. En daarna zegt: "Ik denk dat iedereen dat wel eens doet".... blehquote:Op zondag 4 september 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Hè lekker....ik heb het geluid op stream 1 en luisterde even naar het neusgesnotter van Joost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |