Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast nietquote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.quote:Op zondag 4 september 2005 11:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat ze naast haar zwangerschap echt niets toevoegt aan de groep.. ze doet niet mee met spelletjes enz..
Als er iets tegen haar gezegd wordt of gevraagd gaat het over de baby
En als ze zelf iets uitkraamt gaat het over Activia, roken of over Lieske..
Nou zo boeiend vind ik het tot nu toe niet
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat jij Tanja psychologisch interessanter vind dan welke vrouw ook in het huis.
Als ik hier zit en nadenk zou ik het ook nooit gedaan hebben. Maar ik kan me wel voorstellen dat het in het huis anders is. Anders genoeg om van m'n principes af te stappen: ik denk het niet, maar ook dat weten we hier denk ik niet zeker, toch?quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
BRAVOquote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat is allemaal zwangere-vrouwen-gedrag, dat begrijpen wij vast niet
Ik zou op dit moment zelf Joost eruit zetten. Voegt ook niets toe en is in mijn ogen enkel irritant. Liever lekkere ruzies dan een circus. Als ik een circus wil dan ga ik wel naar Las Vegas, hebben we een hotel speciaal voor hem
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lennardn het volgende:
Idd, die Lieske is gewoon een sletje. Maar heb mijn commentaar al in haar ''eigen" topic gezet.
Ik had idd denk ik niet meegedaan aan dat spel, maar ze wilde bijv ook niet meedoen met het bordspel.. waarom dan niet vraag ik me af ?!quote:Op zondag 4 september 2005 11:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Maar tamaar, komop zeg nou eerlijk sta jij te popelen om voor het oog van nederland een potje truth or dare te spelen?? En daarna terug het gewone leven in waar je misschien wel een aardig verantwoordelijke baan hebt? Zou ook nooit meegedaan hebben. Wijs besluit van degenen die niet meededen.
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.quote:Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha... tja Joost.. ik erger me ook dood aan hem..
Maar ik denk dat het zonder hem ook meteen weer een stuk saaier is..
Nu zie je Rob soms eens lekker op hem zeiken ofzo.. daar geniet ik dan wel weer van
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..quote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Citeer ik Tanja even:quote:Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ik vind ieder mens vanuit de psychologie bijzonder en interessant. Waarom beweegt een persoon zich op een bepaalde manier door de groep... Mensen die een observerende houding aannemen kunnen ook boeiend zijn.
*proest* De eerlijkheid bij Tanja is ver weg te zoeken, verder weg dan ooit sinds vannacht. En samenwerken doet ze al helemaal, die zit de gehele dag te observeren zoals je zelf al zegt.quote:"Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook."
Ze heeft een houding over zich waardoor mannen kunnen denken; Goh die is makkelijk te pakken.quote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eh.. ik vind Lieske ook niet bijster interessant.. .maar omdat ze tegen iemand aan gaat liggen is ze meteen een sletje?? Die logica ontgaat me even...
Komt volgens mij voornamelijk van haar zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef teamlead het volgende:
Inderdaad Rikkert voegt echt helemaal niets toequote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dat dat wel een beetje voor iedereen geldt. De enige persoon die ik echt niet zou missen (zowel positief als negatief) is Rikkert. Die voegt eigenlijk niets toe. Dido valt ook wel in die categorie, maar alweer minder.
quote:Op zondag 4 september 2005 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf ook een slet.. dus tsja..
Nee, tenzij je Ralph wilt zien zonnen, of een dooie slaapkamer wilt zienquote:Op zondag 4 september 2005 11:27 schreef Blue Thunder het volgende:
is het al de moeite waard om de streams aan te zetten?
hahaha ja serieus.. ze zei het zelfquote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tsja.. die opmerking had ik ff gemist... Als ze het zelf al vindt, wie zijn wij dan om haar tegen te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |