Ik las ergens dat ze op Ibiza zitten.quote:Op zondag 4 september 2005 03:34 schreef Rica het volgende:
Maar waarom weten we dat niet? En waar die nu dan zijn, in het buitenland ofzo.
veel truth or dare... en Ingrid heeft een probleem met Menno/Dido.quote:Op zondag 4 september 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik wil zo graag een samenvatting als ik thuis kom en niet 12 delen mongolen-reacties.![]()
Geldt dat ook voor rikkert en ralph?quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zooooo enorm veel spijt dat we hun ware kant hebben gezien
Die-hard! Maar thx!quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Omdat Tara er vrijwillig uitging.
quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja er zijn nu wat minder streamverslagen. Maar dat is ook zo eenzaam werk. Dit is veel gezelliger.
Die hebben niet mee gedaan. Viel me van Rikkert wel tegen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor rikkert en ralph?
saai en buiten de groep vallend?
beetje wel he!?
Als je geen leven hebt.quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja er zijn nu wat minder streamverslagen. Maar dat is ook zo eenzaam werk. Dit is veel gezelliger.
wel goed zeggen, hè, Dido zei , Ik dácht dat je dicht tegen me aan kwam liggen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef Peter6000 het volgende:
Linda: ik ben gewoon misselijk, door al dat gevreet, chips en koek
Dido: dat ben je niet gewend natuurlijk
Dido: wat doe je? o, je komt gewoon gezellig dicht tegen me aanliggen
03:38 stilte in de slaapkamer...
Vroeger waren jouw streamverslagen iets uitgebreider.quote:Op zondag 4 september 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
veel truth or dare... en Ingrid heeft een probleem met Menno/Dido.
Menno kreeg vanavond een dilemma voorgelegd:
Ingrid's tieten of Dido's kont... en hij koos Dido's kont. Dat viel niet geweldig geloof ik
Kan best dat ze wat nieuwe spelelementen erbij doen. Ernst-Paul Hasselbach van Expeditie Robinson doet de hoofdredactie en die is wel creatief. Bewoners die een tweede kans krijgen, dat soort dingen. Dat van Rob in het begin is ook wel typisch iets van hem.quote:Op zondag 4 september 2005 03:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was van te voren bekend dat Ralph er bij zou komen ?
Nee toch ?
Bij Paradise hotel had je zo iets dat het aantal ook altijd het zelfde bleef.
Dus misschien dat er steeds als er 1tje uitgaat de bewoners een nieuwe bewoner mogen kiezen die weet wat er allemaal speelt in het huis omdat ze dat natuurlijk gevolgt hebben.
Als ze er maar niet weer een battle van maken vind ik het bestquote:Op zondag 4 september 2005 03:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Kan best dat ze wat nieuwe spelelementen erbij doen. Ernst-Paul Hasselbach van Expeditie Robinson doet de hoofdredactie en die is wel creatief. Bewoners die een tweede kans krijgen, dat soort dingen. Dat van Rob in het begin is ook wel typisch iets van hem.
Klopt, maar die werden door sommigen niet zo op prijs gesteldquote:Op zondag 4 september 2005 03:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger waren jouw streamverslagen iets uitgebreider.
quote:
Mag voor mij nog wel een paar bij.quote:
hahahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |