Hahaha ja dat is waar ...... heel goedquote:Op donderdag 15 september 2005 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieske ziet er altijd goed uit.
Dat ze nep zijn was al een tijdje duidelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
om nou te zeggen dat ze lelijk zijn ......![]()
![]()
![]()
![]()
maar twijfel ook aan de echtheid !
ik lees ook niet alles natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:33 schreef GI het volgende:
[..]
Dat ze nep zijn was al een tijdje duidelijk.
bah stelletje viezerikkenquote:
een verkapte roep om duidelijkere foto's !quote:
Hé heb je daar geen filmpje van?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt zinvol. Was al met al misschien een seconde in beeld.quote:
Nu Chantal nog!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(helaas had ik de stream niet full screen, dus beetje kleine capture)
Nou je was er vlug genoeg weer bij kerelquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(helaas had ik de stream niet full screen, dus beetje kleine capture)
Nee maar als ze straks gaat kachelen (bevallen) dan vast wel hoor....ben benieuwd of het witte rook isquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Komt er geen rook uit dr tieten?
Het is een sport... echt puur een sport.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:04 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou je was er vlug genoeg weer bij kerelhoe doe je het toch ...... en ja nu de rest nog maar och die komen ook wel hoor
![]()
Nou moet zeggen dat je er heel goed in bent wat mij betreft heb je gewonnen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een sport... echt puur een sport.
Hoe meer de regie verwoede pogingen doet om dit soort zaken niet in beeld te brengen, hoe fanatieker ik word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |