jep. hier is het bewijs.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:11 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Nou dat van die buik wilde ik nou net zeggen. Toevallig is Linda nogal een drankorgel dus zal het daar wel van zijn.
quote:
Een klein beetje buikje is toch niet zo ergquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:09 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is ze nou zwanger of lijdt ze aan het welbekende Holle-Bolle-Gijs syndroom?
Ik had hemquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:59 schreef Gert het volgende:
Ik lees dit in de streamverslagen:
[..]
Maar daar zie ik niéts van terug hier. Hoe kan dat? Heeft iedereen dat gemist?
Ik blijf het jammer vinden van die wat te dikke pens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Falco het volgende:
De 50.000 views gaan zeker gehaald worden, want dit zijn de tieten van Linda!
[afbeelding]
Ze heeft ook haar kont wat naar achter hoor misschien dat het daarom zo lijkt want voor de rest is ze niet echt dik vind ik hoor...... ze blijft mooiquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef Falco het volgende:
De 50.000 views gaan zeker gehaald worden, want dit zijn de tieten van Linda!
[afbeelding]
[afbeelding]
Linda staat gewoon heel erg met haar buik naar voren denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 14:13 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ze heeft ook haar kont wat naar achter hoor misschien dat het daarom zo lijkt want voor de rest is ze niet echt dik vind ik hoor...... ze blijft mooi![]()
![]()
The Scan hits again.quote:
Heb je liever de nep tieten van Ingrid of de ontbrekende tieten van Dido?quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef Kleine-Broer het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Linda ziet! Ze heeft een lelijk hoofd, laffe tieten, vette pens en een spuuglelijke tattoo!
Ach ja, smaken verschillen!
quote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef Kleine-Broer het volgende:
Ik snap niet wat iedereen in Linda ziet! Ze heeft een lelijk hoofd, laffe tieten, vette pens en een spuuglelijke tattoo!
Wat zijn laffe tieten? Oke wat hoofd smaken verschillen en ja de tattoo vind ik ook niet mooi maar voor de rest is tenminste een wijffie wat er staatquote:Op maandag 12 september 2005 17:16 schreef Kleine-Broer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |