Indeed!quote:Op zondag 4 september 2005 02:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Some pictures say more than a thousands words![]()
Die sliep toch al lang ?quote:Op zondag 4 september 2005 02:24 schreef it_was_me het volgende:
Zit Tanja nu met haar hand in haar broek?
Okequote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef Quembel het volgende:
is Tanja niet is Linda
Hai moppiequote:
Geeft hij haar straks weer een kus op de wang, kan Tanja haar morgen weer voor slet uitmaken omdat ze zogenaamd getongd heeft (en wat al niet meer) met Roelquote:Op zondag 4 september 2005 02:23 schreef Tourniquet het volgende:
Roel en Lieske maken hun tong alvast los![]()
En volgens Tanja kan je daar zwanger van worden, is bij haar ook gebeurdquote:Op zondag 4 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geeft hij haar straks weer een kus op de wang, kan Tanja haar morgen weer voor slet uitmaken omdat ze zogenaamd getongd heeft (en wat al niet meer) met Roel
ze stoort zich aan het feit dat Menno haar en Dido tegen elkaar opzet , door steeds ofwel de een te kiezen openlijk ofwel de andere.quote:Op zondag 4 september 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Er is dus wel degelijk iets gaande tussen Ingrid en Menno, waaraan hier een beetje aan voorbij wordt gegaan. Als ik het goed begrepen heb is Ingrid best wel gek op Menno, maar stoort ze zich aan een aantal dingen, onder meer aan zijn uitspraak vanavond dat hij Dido's billen verkoos boven haar borsten. Die twee hebben een beetje vreemde relatie, maar Ingrid wil duidelijk meer dan ze nu krijgt.
die zijn aan het roddelenquote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand volgen waar Chantal en Ingrid het over hadden?
HOHO, ze is wel 1 van mijn helden in het huisquote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat het met haar niet zo goed gaat. Ze heeft duidelijk enorm spijt
(dom mens!)
Inderdaad, als je niet tegen drank kan, zuip dan niet zoveel en doe dan helemaal niet met truth or dare mee.quote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat het met haar niet zo goed gaat. Ze heeft duidelijk enorm spijt
(dom mens!)
Tja dat heb je met jongens als menno, die alles los en vast neuken. Die doen dat soort dingen altijd, bewust of onbewust geen idee.quote:Op zondag 4 september 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
ze stoort zich aan het feit dat Menno haar en Dido tegen elkaar opzet , door steeds ofwel de een te kiezen openlijk ofwel de andere.
En ze ergert zich aan het feit dat Menno haar alleen maar wilt masseren om iets te insinueren tegenover de rest, dat er iets speelt tussen hen.
Zij ziet hem als maatje, en wilt geen concurentie uitgelokt hebben die er niet is.
Niet precies maar ging over iets waar Linda zich ook over ergerde denk dat ze het over Menno of Dido hadden maar weet het niet zeker ...was idd vrij vaagquote:Op zondag 4 september 2005 02:27 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand volgen waar Chantal en Ingrid het over hadden?
Die is steeds bang dat haar ouders het te horen krijgen (kan me iets bij voorstellen)quote:Op zondag 4 september 2005 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal wil graag de komende tijd geen enkele dubieuze uitspraak meer doen
Roel heeft weer het grotste woord maar hij heeft vaak nog gelijk ookquote:Op zondag 4 september 2005 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over de situatie in het midden oosten, levert vast een paar leuke quotes op![]()
Echt? Ik vind haar verschrikkelijk.... Zo enorm berkenend....en nu ze wat drank op had, heeft ze opeens spijt van veel dingen...quote:Op zondag 4 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HOHO, ze is wel 1 van mijn helden in het huis![]()
![]()
Van mij mag het, we hebben wel genoeg plat gelul gehooord voor een week ....quote:Op zondag 4 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
Roel gaat toch niet weer op dit moment eenpolitiek discussie aan , hè
Idd, ze hebben hun lesje wel geleertquote:Op zondag 4 september 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
De mensen waarvan ik dacht dat die erg berekenend bezig zijn, blijken nu ook de meeste spijt te hebben van dingen die ze, onder invloed van drank, zeggen of doen.
Ik vond het wel een leerzaam avondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |