abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:05:10 #26
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57329199
"Door het oog van de naald" schitterend.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:37:51 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57330971
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Grulez het volgende:
"Door het oog van de naald" schitterend.
Ik wilde 'm net quoten.
pi_57331378
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:11 schreef borisz het volgende:
Volgens mij een logische transfer uit zijn ogen
Pijnlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57336734
Sivasspor zou zomaar kampioen kunnen worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57337102
Onze wereldkampioen vrije trappen nemen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61638653
Paul Ince zou hem in de winterstop naar Blackburn willen halen.
pi_61639072
Dat zou wel leuk zijn, komt hij voor ons weer in beeld. Kan iemand vertellen hoe hij het daar in Turkije doet?
That's all folks!
pi_61674546
Niet..
Als ie regelmatig aan spelen toe zou komen (en goed zou spelen) zouden ze, denk ik, niet instemmen met een transfervrije status
pi_61675078
DAM PM'de me er gisteren al over dat hij vrij was, die was er al van op de hoogte.
That's all folks!
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:39:48 #35
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61678154
DAM heeft er kijk op.

Blackburn gaat weer het perfecte voorbeeld worden van de bedroevende scouting Engeland. Yildirim moet gewoon weer terug naar Nederland of zo één dergelijk land. Voor Turkije kwam hij de snelheid en de passie/pit te kort.
pi_61678410
Heb je hem daar aan het werk gezien, of is dat een veronderstelling van hoe het gegaan is?
That's all folks!
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:52:52 #37
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61678546
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je hem daar aan het werk gezien, of is dat een veronderstelling van hoe het gegaan is?
Heb hem een aantal keer aan het werk gezien. En in het powervoetbal kwam hij niet uit de verf. Het snelle tikken, de lange halen naar voren en spelers die op alle ballen storten maakten het hem erg zwaar. Hij is zo iemand die je rustig moet aanspelen en die de ruimte moet hebben om een steekpass te geven of een voorzet. In Turkije is dat gewoon lastig.
pi_61680361
Hij mag nu transfervrij weg las ik ergens?

Ah, ja dus.
pi_61680377
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Heb hem een aantal keer aan het werk gezien. En in het powervoetbal kwam hij niet uit de verf. Het snelle tikken, de lange halen naar voren en spelers die op alle ballen storten maakten het hem erg zwaar. Hij is zo iemand die je rustig moet aanspelen en die de ruimte moet hebben om een steekpass te geven of een voorzet. In Turkije is dat gewoon lastig.
En in Engeland is dat inderdaad net zo. Zonde.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:11:31 #40
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61680546
In Engeland mislukt hij natuurlijk helemaal! Hij is niet sterk en snel genoeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63341986
quote:
Yildirim dicht bij derde Turkse club binnen het jaar

19/11/2008 11:02

Ugur Yildirim lijkt opnieuw een contract te tekenen in Turkije. De 26-jarige middenvelder is dicht bij een akkoord met Kayseri Erciyesspor, hekkensluiter in de Turkse Tweede Divisie.

Yildirim hield de afgelopen weken zijn conditie op peil bij FC Zwolle, maar de enkelvoudig Nederlands international zag niets in een dienstverband bij de ploeg van trainer Jan Everse.

Gesprekken met het Belgische SV Roeselare en FC Neftchi Baku uit Azerbeidzjan liepen op niets uit, waarna Erciyesspor zich meldde voor de middenvelder die afgelopen zomer Turkije nog verliet.

In de zomer van 2007 stapte Yildirim over van SC Heerenveen naar Gaziantepspor, maar aan het begin van dit jaar verliet hij de club nadat hij maanden geen salaris had ontvangen. Sivasspor was zijn nieuwe club, maar daar vertrok Yildirim afgelopen zomer.
pi_63349642
Gaat hij toch weer naar een Turkse club...
En dan ook nog eens een hekkensluiter in de Tweede Divisie...
waar is het misgegaan met die jongen
pi_63349741
Wat een bizarre keuze, onbegrijpelijk.
That's all folks!
pi_63351095
Een ezel stoot zich geen 2e 3e keer aan dezelfde steen...

En dan ook nog op zo'n niveau. Zonde, ook niet bepaald verstandig.
pi_63351102
Niets zien in het spelen bij Zwolle, maar dan wel naar een hekkensluiter in de 2e Divisie gaan....
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_63351133
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:50 schreef HPayne het volgende:
Niets zien in het spelen bij Zwolle, maar dan wel naar een hekkensluiter in de 2e Divisie gaan....
Ze zullen hem daar wel meer geld beloven natuurlijk, al is het daar nog maar de vraag of hij überhaupt een cent ziet.
pi_63351232
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:52 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ze zullen hem daar wel meer geld beloven natuurlijk, al is het daar nog maar de vraag of hij überhaupt een cent ziet.
Klopt, daar zit vast een of andere suikeroom die gouden bergen belooft. Maar of die bergen ook richting huize Yildirim gaan, is nog maar de vraag. Ordinaire golddigger.
pi_63354144
Lekker afgezakt zeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63376927
Pfff... Arme Ugur

Natuurlijk heeft 'ie z'n beperkingen, hij komt bijvoorbeeld geen man voorbij.. Met zijn traptechniek echter moet 'ie toch op z'n minst een Nederlandse subtopper/bovenkant rechterrijtje kunnen vinden die hem een contract aan kan/wil bieden? Hij zal dan de nodige redenen (zoals z'n kinderen) hebben om voor een verder leven in Turkije te kiezen, om nu (wederom) een onzekere voortzetting van z'n carrière in de Turkse 2e divisie te kiezen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65023310
quote:
Yildirim tekent na lange zoektocht bij Kasimpasa

14/01/2009 10:39

Ugur Yildirim heeft een nieuwe club gevonden. Na mislukte stages in Engeland en Azerbeidzjan tekende de enkelvoudig Nederlands international een contract bij de Turkse tweededivisieclub Kasimpasa.

De voormalig voetballer van SC Heerenveen was de afgelopen maanden op proef bij Blackburn Rovers, Plymouth Argyle, Watford en Neftchi Bakoe. Maar tot een contract kwam het niet. Kasimpasa is nu zijn nieuwe club. Yildirim heeft er een goed gevoel bij.

'Ik weet: nóg een keer een verkeerde keuze en het is gedaan met mijn carrière', zegt Yildirim in De Pers. 'Om goed te presteren heb ik rust nodig. Daarom heb ik me goed laten voorlichten van verscheidene kanten. Als deze club kampioen wordt, speel ik volgend jaar al in de hoogste divisie. Dat is precies de impuls die ik nodig heb.'

In de zomer van 2007 stapte Yildirim over van Heerenveen naar Gaziantepspor, maar aan het begin van 2008 verliet hij de club nadat hij maanden geen salaris had ontvangen. Sivasspor was zijn nieuwe club, daar vertrok Yildirim afgelopen zomer vanwege het ontbreken van sportief perspectief.
Hij speelt nu dus bij een titelfavoriet. Maar wel in de 2e divisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')