Jij staat al op de viplist voor de uiterst gelimiteerde dvd van 20 stuksquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Hare het volgende:
En ik heb dit topic nog wel zo mooi aangemaakt![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij staat al op de viplist voor de uiterst gelimiteerde dvd van 20 stuks
![]()
[afbeelding]
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Ik ken er al 2 die mee willen doen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:44 schreef Wepeel2 het volgende:
Eigenlijk moeten we een eigen slasher opnemen. A Nightmare on Fok!street, alweer enkele argeloze Fok!kers aan het mes van een gestoorde psychopaat worden geregen.
Misschien in samenwerking met Userfoto's voor de obligate naakte vrouwen.
Of misschien gewoon de naakte vrouwen en een krat bier. Dat klinkt ook al tof.
Het filmidee of het bier-en-naakte vrouwen idee?quote:Op maandag 5 september 2005 01:48 schreef Price het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slecht idee. Ik ken er al 2 die mee willen doen.
Beide eigenlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het filmidee of het bier-en-naakte vrouwen idee?
Een slasher lijkt me ook wel leuk. Ik heb altijd Blaatschaap altijd al een keer op Hare willen zien inhakken.![]()
Geen romance?quote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Een slasher lijkt me ook wel leuk. Ik heb altijd Blaatschaap altijd al een keer op Hare willen zien inhakken.![]()
Het maakt me niet uit wat ze doet. Ik kijk toch wel.quote:Op maandag 5 september 2005 01:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Met of zonder bedscene?quote:Op maandag 5 september 2005 11:40 schreef Eippie het volgende:
Een slasher met een romance tussen Hare en Blaatschaap klinkt ook wel leuk![]()
Heeft Blaatschaap hier niks over te zeggen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 11:42 schreef Eippie het volgende:
Je begon er zelf over dus jij mag kiezen
Ga je gang.quote:Op maandag 5 september 2005 11:42 schreef Chielus het volgende:
we zouden eigenlijk een apart topic moeten aanmaken waarin Script ideeen kunnen worden aangeleverd voor dit geweldige project.
En ik dan?quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij staat al op de viplist voor de uiterst gelimiteerde dvd van 20 stuks
![]()
[afbeelding]
Ik ben Astronaut_Jones pas beginnen appreciėren nadat hij al weg wasquote:Op maandag 5 september 2005 18:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Laatste pagina gelezen, maar dat was volgens mij wel genoeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |