Heey KQ, staat je best goed zo een grote gunquote:Op zondag 4 september 2005 00:13 schreef Hare het volgende:
Wat ik nu toch vind?!?!?
[afbeelding]
Dat is toch niet???!?!
quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste word een van de character posters
![]()
Ik voel een Fok!-sectie aankomen in de zaal bij de volgende Oscar-uitreiking.quote:
Echt wel!! Met een hele grote spandoek:quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik voel een Fok!-sectie aankomen in de zaal bij de volgende Oscar-uitreiking.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel!! Met een hele grote spandoek:
kinky_queen I want your baby
Ja zeg, verzin jij eens een beter spandoek dan dat??quote:
Jij wil mijn baby?quote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef Dizer het volgende:
Echt wel!! Met een hele grote spandoek:
kinky_queen I want your baby
Om hem dan zeg maar te kidnappen en losgeld te vragen! Nu als acteur ben je megarijk natuurlijkquote:
Nee, maar even serieus. Leuk hoor dat je zo een rol hebt gekregenquote:Op zondag 4 september 2005 01:38 schreef kinky_queen het volgende:
Ja tuurlijk joh, ben al bijna miljonair![]()
[afbeelding]
Een film met je eigen in je eigen dvdcollectie, i can only imagine...quote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus. Leuk hoor dat je zo een rol hebt gekregen
Ik zou er trots op zijn
Ben 't stiekem ook wel een btjequote:Op zondag 4 september 2005 01:39 schreef Dizer het volgende:
Nee, maar even serieus. Leuk hoor dat je zo een rol hebt gekregen
Ik zou er trots op zijn
Ik denk dat ik ook de eerste ben die hem toevoegt aan de database van dvdprofiler, mag ik mezelf lekker toevoegen als akteurquote:Op zondag 4 september 2005 01:41 schreef Shogo het volgende:
Een film met je eigen in je eigen dvdcollectie, i can only imagine...![]()
Kom dat maar even testen danquote:Op zondag 4 september 2005 08:40 schreef haagse_elfje het volgende:
echt geweldig die foto's
je weet wat ze zeggen over mannen met grote guns
quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef victorinox het volgende:
Is dat wapen trouwens een omgebouwde/geverfde supersoaker?
Heb geen sterfscene gefilmd, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, er zit ook nog een heel groot gedeelte van het 'plot' in de pen...quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef victorinox het volgende:
Ga je ook spectaculair dood. Of ben je geen "expendable" karakter.![]()
Klopt! Het is trouwens hetzelfde wapen dat werd gebruikt in ZOMBIEGOREquote:Is dat wapen trouwens een omgebouwde/geverfde supersoaker?
Nou nee hoor, niet met heel ftr, iedereen mag komen behalve Harequote:
had em dan een rolletje bezorgd waarin je em ritueel onthoofdquote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef kinky_queen het volgende:
Nou nee hoor, niet met heel ftr, iedereen mag komen behalve Hare
En ik heb dit topic nog wel zo mooi aangemaaktquote:Op zondag 4 september 2005 21:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou nee hoor, niet met heel ftr, iedereen mag komen behalve Hare
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |