Trouwnens, wist je dat in breezer meer miligram alcohol zit dan in bierquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
trouwens, van breezah word je niet es snel dronken
quote:Op zondag 4 september 2005 03:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Drink gewoon rum-cola krijg je ook geen gezeur![]()
Dat staat in mijn gratis agenda van de EU.quote:Op zondag 4 september 2005 03:09 schreef Teringjakkie het volgende:
geen idee freiss.
ik zuip alleen maar bier
Tot 7 uur 'sochtends werken?quote:Op zondag 4 september 2005 06:19 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaal
Ik moet nog 40 minuutjes werken
Jij had ook niks te doen?quote:Op zondag 4 september 2005 09:59 schreef B_BOY het volgende:
breezer 5,4 % alcohol
bier (afhankelijk van het merk) tussen de 4,8 en 5,2 bij de gewone pilseners dus he.
dus ja in breezer zit meer. maar in een flesje breezer zit volgens mij maar 275ml en in een bierflesje 330 dus
275 x 0,054 = 14,85 ml alcohol
330 x 0.048 = 15,48 ml alcohol
Dus tel uit je winst.
in een goed gevuld glas drank zit altijd evenveel. wijn is sterker dan bier, maar bier zit in een groter glas, whiskey is nog sterker dan wijn maar daar zit ook weer minder van in een glas.
Ik drink zelf trouwens vaak bier, ik ben vooral een witbier fan.
ook houd ik van whiskey, wodka en bacardi-(met cola of iets anders)
damn wat een post zeg
gewoon standaard iets uitrekenen. standaard zit trouwens in een glas drank 11 ml alcohol.quote:Op zondag 4 september 2005 10:13 schreef brainster het volgende:
Goedesmorges
[..]
Jij had ook niks te doen?
Zou wel geinig zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef B_BOY het volgende:
wrom openen we niet een miss/ mister fok! pub verkiezing. alleen personen in de Pub leeftijd mogen meedoen. 12 tot 18. enz.
zou wel strak zijnquote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn.
Zou brechtje een "mister-PUB"-tagje kunnen ritselen
Maar dan wil ik toch welquote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef B_BOY het volgende:
wrom openen we niet een miss/ mister fok! pub verkiezing. alleen personen in de Pub leeftijd mogen meedoen. 12 tot 18. enz.
Nee, na 21 keer op jezelf stemmen ben je niet de man hoorquote:Op zondag 4 september 2005 10:51 schreef brainster het volgende:
Hmmmmz... B_BOY kan zichzelf veel werk besparen door mij gewoon uitteroepen tot mister-PUB en Maryse uitteroepen tot miss-PUB (zij staat in de beeb-poll bovenaan)
je hebt eindelijk uitgevonden hoe het werkt met proxy's?quote:Op zondag 4 september 2005 10:51 schreef brainster het volgende:
Hmmmmz... B_BOY kan zichzelf veel werk besparen door mij gewoon uitteroepen tot mister-PUB en Maryse uitteroepen tot miss-PUB (zij staat in de beeb-poll bovenaan)
Maar waar stond die Poll ergens?quote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding] moeite heb ik al gedaan. dus kijk maar. kansloos is het om op jezelf te gaan stemmen. dat valt niet egt tegen te gaan. maarja als iedereen die stemt post waarom hij op die heeft gestemd. dan is het duidelijk heoveel stemmen er teveel zijn geweest.
Nee ik verlies tochquote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef B_BOY het volgende:
Goed topic maar er zijn een paar dingen niet goed, maar ik kan zo 1,2,3 niet bedenken watquote:Op zondag 4 september 2005 11:05 schreef B_BOY het volgende:
Miss And Mister Pub Topic
moeite heb ik al gedaan. dus kijk maar. kansloos is het om op jezelf te gaan stemmen. dat valt niet egt tegen te gaan. maarja als iedereen die stemt post waarom hij op die heeft gestemd. dan is het duidelijk heoveel stemmen er teveel zijn geweest.
Dat is misschien al wat ik zei, als je 3 van zulke foto's moet posten doen er denk ik al weinig mensen mee. Ik kleed me sowieso nooit als een mongool dus ik kan al niet mee doenquote:Op zondag 4 september 2005 11:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Goed topic maar er zijn een paar dingen niet goed, maar ik kan zo 1,2,3 niet bedenken wat![]()
je kan je voor de grap verkleden. enne der staat als je goed leest dat je 1 keer in je standaard kleding moet dus waar je in naar school/ naar je werk gaat. en 1 keer in andere aparte kleding. dat hoeft geen mongolenkleding te zijn. het kan ook je ene nette smoking zijn die je voor kerst-draagt. of die ene overall voor als je aan je auto sleutelt. het hoeft niet perse carnaval te zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 11:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is misschien al wat ik zei, als je 3 van zulke foto's moet posten doen er denk ik al weinig mensen mee. Ik kleed me sowieso nooit als een mongool dus ik kan al niet mee doen
idd, als je het een kut-topic vind okè mag je vinden maar reageer dan niet ipv het te gaan verneuken.quote:Op zondag 4 september 2005 11:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jammer dat ze het nu al gaan verkloten![]()
Maar dat zijn gewoon de mensen die alleen in PUB komen om mensen uit te lachenquote:Op zondag 4 september 2005 11:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd, als je het een kut-topic vind okè mag je vinden maar reageer dan niet ipv het te gaan verneuken.
en daar moeten wij boven staan. (als de mods die mensen nu ook gewoon eens lastig gaan vallen komt het helemaal goed)quote:Op zondag 4 september 2005 11:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar dat zijn gewoon de mensen die alleen in PUB komen om mensen uit te lachen
mzzzlquote:Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en daar moeten wij boven staan. (als de mods die mensen nu ook gewoon eens lastig gaan vallen komt het helemaal goed)
Ik ga trouwens werken
ciao ciao
ik ben benieuwd of er mense gaan deel nemen aan de verkiezingen. ik zit zelf nog te twijfelen of ik mee doe. ligt eraan wat de prijzen worden. as ik alleen me zelf dan een pilsje geef doe ik het natuurlijk niet:p anders wel![]()
de gene die ook nog moeten werken net als ik veel succes
voor de rest veel plezier en laterz.
quote:Op zondag 4 september 2005 11:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
voor de rest veel plezier en laterz.
ja jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |