Dat zijn die dingetjes die linksboven bij je post staan. Normaal staan ze opquote:
Post Icon.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat zijn die dingetjes die linksboven bij je post staan. Normaal staan ze op [afbeelding], maar het is ook leuk om enige variatie erin te brengen [afbeelding]
Dat snapte ik ook wel, zo dom ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 28 september 2005 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je, of wil je de Lieske award?
Ow sorry, ik heb in je bericht zitten kloten ipv je te quoten.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon.
Zeg nou!!!
Ik zie het niet als ik kijk hoe jij hem gepost hebt.
Zie alleen dat er geen enkele andere PI is aangevinkt.
Gisteren stond je zelfs naast een naamgenote.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:49 schreef Kimske het volgende:
Ik sta er niet tussen! Valt me weer mee, dacht dat ik alleen maar zat te forummen!
Het is een stukje javascript dat je als bookmark moet gebruiken.quote:Op woensdag 28 september 2005 21:51 schreef Sanne het volgende:
Zeg nou!!!
Ik zie het niet als ik kijk hoe jij hem gepost hebt.
Zie alleen dat er geen enkele andere PI is aangevinkt.
plaats ik dat in een tekstfile? ik kan hem zo niet toevoegen aan mijn toolbar.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een stukje javascript dat je als bookmark moet gebruiken.
Die bookmark plaats je in je bookmarks-toolbar en dan klik je daar op voor je de post invoert.
Dit is het stukje script:
javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})();
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
plaats ik dat in een tekstfile? ik kan hem zo niet toevoegen aan mijn toolbar.
Doh, wat een stomme post eigenlijk van mijquote:
hmmm, die is wat moeilijker, maar ik kan in het weekend wel een poging doenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welk percentage van de posts Tanja vermeld wordt.
Doe ik alvast de:quote:Op donderdag 29 september 2005 16:56 schreef Bruce117 het volgende:
hmmm, die is wat moeilijker, maar ik kan in het weekend wel een poging doen
Ik heb het ooit ergens in het fokwoordenboek gezet hoe het moet. Misschien staat daar ergens een link. Bij posticon of zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef Sanne het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe je die rode pijltjes maakt.
quote:
Ja snapt wel dat dat 2 verschillende lijstjes zijn hè? Toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:02 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Had ik nou toch maar zo over mijzelf heen gekeken, van de 125e plek naar 18e
en ik maar denken dat ik er niet meer in voor kwam![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja snapt wel dat dat 2 verschillende lijstjes zijn hè? Toch?
Klopt geen ruk van, dat haal ik in 2 dagen.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
Doe ik alvast de:Trailer Trash Tanja Top Twintig
016. 00177 APK
Zo'n voorzet kan ik niet laten liggen:quote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef scanman01 het volgende:
Scheelt me heel wat getik dus als Tanja gewoon weggaat!
Hm, dat valt me dan weer tegen van mezelfquote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe ik alvast de:Trailer Trash Tanja Top Twintig
[..]
Aantal posts (of quotes in je post) met Tanja er in.
Ik heb 'crackhoer' en 'zeug' ook goedgeteld
Kun je ook ergens zien hoeveel screencaps ik al heb geplaatst?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo'n voorzet kan ik niet laten liggen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |