Dat is het ergste! Ik heb gewoon een fulltime baan en kan niet kijken/posten op mijn werk!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Ik word ingehaald door de ene huisvrouw en de andere werkloze volgens mij.![]()
Tong, als je niet uitkijkt haal ik je nog inquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Zoveel toch ?En dat zonder live streams.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef Kokstra het volgende:
Van 24 naar 17... Maar de legendarische jalla is de hoogste nieuwe binnenkomer, van niets op plaats 8!
Is ook niet moeilijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:51 schreef BBscanner het volgende:
Ben met stip van 8 naar 6Het moet niet erger worden! Heb Isabeau en Teamlead ingehaald!
![]()
Gezakt.quote:
Da's mijn probleem ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Jane het volgende:
Dat is het ergste! Ik heb gewoon een fulltime baan en kan niet kijken/posten op mijn werk!
Ik bagger post ook niet echt mee in de commentaren op de streams-topics.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef tong80 het volgende:
Zoveel toch ?En dat zonder live streams.
Dat ben ik, kan niet missen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan er ook een lijst komen van wie er het meeste Tanja haat posts heeft?
Wij houden je wel op de hoogte. En je 4e / 5e plaats in de ranglijst warmquote:Op zaterdag 10 september 2005 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal er wel stevig van, want ik raak helemaal de touch met reality (=BB dus hè) kwijt![]()
Nee: jij bent een debiel, met je 350 posts per dag.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef jalla het volgende:
na 4 dagen afwezigheid nog steeds in de top 10
jullie zijn een stelletje ammateurs
(geen kloon)
Wij nemen de tijd voor correcte spelling en interpunctie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef jalla het volgende:
na 4 dagen afwezigheid nog steeds in de top 10
jullie zijn een stelletje ammateurs
(geen kloon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |