Tja, ik denk het. Het is natuurlijk niet letterlijk zo gebeurd, maar de Bijbel omschrijft wel een bepaald omslagpunt. Ergens in de verre geschiedenis is er een omslagpunt geweest in het volkomen onschuldg en kwetsbaar naakt leven en het krijgen van een schaamte- en schuldbesef.quote:Op zondag 4 september 2005 17:18 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Boeten we daar nou nog steeds voor?
Als een naakte blondine door Spangen loopt dan zijn er wel meer mensen die het associëren met "die wil geneukt worden".quote:Op zondag 4 september 2005 16:39 schreef Ska-te het volgende:
Ik zie ook geen probleem aan wat naakt. Maar vaak wordt naakt (vooral in de media) gelijk geassocieerd met sex. Dat maakt het voor veel mensen schaamtelijk denk ik.
Een naakte blondine die door de Bijlmer naar dr werk bij de IGN gaatquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als een naakte blondine door Spangen loopt dan zijn er wel meer mensen die het associëren met "die wil geneukt worden".
Ik zou het niet erg vinden als een vreemde op mijn naakte zusje zit te geilen... heeft ze ook een beetje aandacht. ik wil het alleen niet weten!quote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef Gabry het volgende:
Ik zou niet willen dat vreemde op mijn naakte zusje zou zitten te geilen.
Onlangs zag ik hier op de BBC iets aardigs over. Het bleek dat het historische omslagpunt echt pas bij de Renaissance en het Victoriaanse tijdperk kwam. In de Middeleeuwen was er wat betreft een hoop meer vrijheid wat betreft het naakte lichaam.quote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Aventura het volgende:
Tja, ik denk het. Het is natuurlijk niet letterlijk zo gebeurd, maar de Bijbel omschrijft wel een bepaald omslagpunt.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 02:47 schreef looskuh het volgende:
Toch vind ik het ook vreemd dat mijn vriendin probleemloos topless op het strand kan liggen, maar in paniek raakt als haar bikini in het water niet helemaal goed zit en er iets, ehm, zichtbaar is... Erg vreemd...
Als iedereen naakt door Spangen loopt is er niemand meer die daar vreemd van opkijkt.quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als een naakte blondine door Spangen loopt dan zijn er wel meer mensen die het associëren met "die wil geneukt worden".
Daar heb je een punt. Wie van Fok! gaan er in Spangen naakt lopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als iedereen naakt door Spangen loopt is er niemand meer die daar vreemd van opkijkt.
Zelfde als dat jij op een naaktstrand met je kleren aan gaat lopen, dan val je ook op
leeftijds DISCRIMINATIEquote:Op zondag 4 september 2005 01:30 schreef trancethrust het volgende:
Als je dit tolereert heb je op gegeven moment ook 68 jaar oude borsten op tv. Dat wil je toch ook niet?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef wilwilwel het volgende:
lol als ik het zie zap ik wel ... kijk gelukkig ook praktisch geen tv .. ten minste niet in de zomer. .. zo zonde om al die mooie dames op het terras te missen
quote:Op zondag 4 september 2005 01:30 schreef trancethrust het volgende:
Als je dit tolereert heb je op gegeven moment ook 68 jaar oude borsten op het terras. Dat wil je toch ook niet?
Dan ga ik wel naar een ander terrasquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:22 schreef coz het volgende:
[..].. en als ie het zo zei dan ....
[..]
Laat ze je daar meteen grammatica lerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef P0rt0 het volgende:
Sex is een verloedering van de maatschappij. Allemaal dehet klooster in, zeg ik!
Sex en de klooster zijn een verloedering van de Nederlandse taal. Het moet seks in het klooster zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef P0rt0 het volgende:
Sex is een verloedering van de maatschappij. Allemaal de klooster in, zeg ik!
ik zou zeggen begin maar met naar het klooster te gaan .. ik volg wel wanneer ik maagd benquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:10 schreef P0rt0 het volgende:
Sex is een verloedering van de maatschappij. Allemaal de klooster in, zeg ik!
wat dacht je van volledig beklede vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:54 schreef teknomist het volgende:
Ik vind schaarsgeklede dames een stuk (seksueel) aantrekkelijker dan volledige naakte dames. Dus ik snap niet echt waarom bloot niet getolereerd zou moeten worden omdat het eventueel oude mannetjes geil zou maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |