Om nog even dubbelzinnig door te gaan:quote:Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekken
dubbelzinnig
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd'squote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Hare het volgende:
Om nog even dubbelzinnig door te gaan:
Nee, die zitten toch op tmf chat?
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?quote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Je valt zeker ook in de categorie arme studentquote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Hoe doe je dat? Betaal ook 40 euro per maand.quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef kinky_queen het volgende:
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-
![]()
Maar je zit niet alleen neem ik aanquote:Of je gaat trouwen zoals ik, dan zit je ook thuis op zaterdagavond
![]()
Je denkt toch niet dat z'n vrouw zit mee te kijken naar die films die hij kijktquote:
Kan ik regelen, maar dan moet ik elke keer als ik zin heb in fitness, naar Amsterdamquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
Gewoon beetje handelen in dvds jongens, kun je genoeg dvdtjes voor kopenquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt zeker ook in de categorie arme student
Ik doe de laatste tijd wat rustiger aan qua dvd aankopen omdat ik aan het sparen ben voor film merchandise. Dat is helemaal een rip uit je lijf![]()
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.quote:Op zondag 4 september 2005 00:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Betaal ook 40 euro per maand.![]()
Ach, ik werk nogal veel naast mijn studie. En heb sinds een jaar ook nog een lening bijd e Ib-groep boven mijn studiefinanciering. En ik woon nog thuisquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt zeker ook in de categorie arme student
Ik doe de laatste tijd wat rustiger aan qua dvd aankopen omdat ik aan het sparen ben voor film merchandise. Dat is helemaal een rip uit je lijf![]()
Quequote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Sokolsky het volgende:
Hare: FMT is toch ook een bekend FTR-topic?
Volgens mij zit er op mijn Uni ook een fitness centrum.. hmz.. moet er toch aan gaan denken....quote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.
Idd erg goedkoop maar ach jah lekker van profiteren.quote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon, via de uni. Heb geen idee hoe ze dat doen, maar heb niet het idee dat ze er geld aan verdienen. Is nog superdelux en nieuw fitness centrum ook.
Gewoon lekker na school. En dan helemaal bezweet terug in de trein naar ....quote:Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik regelen, maar dan moet ik elke keer als ik zin heb in fitness, naar Amsterdam
Heb liever hier 5 minuten van mijn huis af fietsen
Prachtig he, hoe je in dvds gaat denken ipv geldquote:Op zondag 4 september 2005 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op mijn Uni ook een fitness centrum.. hmz.. moet er toch aan gaan denken....
50 euro per maand.. zijn er toch weer een paar dvd's extra
Jah.. helemaal zweterig en zoquote:Op zondag 4 september 2005 00:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon lekker na school. En dan helemaal bezweet terug in de trein naar ....
Het is best triest eigenlijk. Laatst had ik dit meegemaakt:quote:Op zondag 4 september 2005 00:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Prachtig he, hoe je in dvds gaat denken ipv geld![]()
Prive en hobby gescheiden houden jaquote:Op zondag 4 september 2005 00:50 schreef Hare het volgende:
Je denkt toch niet dat z'n vrouw zit mee te kijken naar die films die hij kijkt![]()
Daar heb ik ook weleens over nagedacht maar ik ben al blij als ik mijn eigen dvd's kan kopen laat staan extra's dvd's voor de verkoopquote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef Hare het volgende:
Gewoon beetje handelen in dvds jongens, kun je genoeg dvdtjes voor kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |