Krijg je geen lieve haasjes die in het bos aan het rondhuppelen zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Eippie het volgende:
pfff gelukkig
zat al te zoeken maar je krijgt weinig bruikbaars als je hare en movie intypt........
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailenquote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, dit topic bedoelde SoK dus. Mooie collectie trouwens. Enneh... hoeveel posts moet ik plaatsen om Takashi in de OP te krijgen?
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.quote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het heeft niks met posts te maken, maar hoeveel jij er voor over hebt om daar te staan!! Mijn bankrekening nummer kan ik je emailen![]()
Heb je vannacht gedaan, in naturaquote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dank voor de gene die voor mij heeft betaald dan.
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgenquote:Op zondag 4 september 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trek nooit je eigen hobby in twijfel![]()
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overwegquote:
Ik ga voor jouw optiequote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Of ze kunnen gewoon nog steeds niet met een computer overweg![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb er meerdere joh.. ik maak me geen zorgen
Nou eigenlijk wel.. want die hobbies van mij laten mijn portomonnee niet echt gevuld
Logisch vrouwen hebben niet zo een hoog IQ als wij mannen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekkenquote:Op zondag 4 september 2005 00:40 schreef Hare het volgende:
Om nog even dubbelzinnig door te gaan:quote:Op zondag 4 september 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zitten vrouwen op Fok, of zou dat gedaan zijn om mannen te trekken
dubbelzinnig
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd'squote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:44 schreef Hare het volgende:
Om nog even dubbelzinnig door te gaan:
Nee, die zitten toch op tmf chat?
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit nu thuis op deze zaterdagavond omdat ik geen geld heb om te gaan stappen![]()
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?quote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Je valt zeker ook in de categorie arme studentquote:Op zondag 4 september 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Gemiddeld 200 euro per maand aan dvd's
50 euro per maand aan fitness
100 euro per maand aan buiten deur eten
1000 euro per jaar aan tennis
Tjah...
Hoe doe je dat? Betaal ook 40 euro per maand.quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef kinky_queen het volgende:
Moet je maar geen dvd's kopen van over de ¤100,-
![]()
Maar je zit niet alleen neem ik aanquote:Of je gaat trouwen zoals ik, dan zit je ook thuis op zaterdagavond
![]()
Je denkt toch niet dat z'n vrouw zit mee te kijken naar die films die hij kijktquote:
Kan ik regelen, maar dan moet ik elke keer als ik zin heb in fitness, naar Amsterdamquote:Op zondag 4 september 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Tering zeg, heb je geen studentkorting voor Fitness?
Ik mag onbeperkt een jaar lang voor 61,50![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |