Nouja, die avatar toont toch wel dat je ouder bent dan 18, anders behoor je nog niet eens te weten wat dat betekentquote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef tonks het volgende:
Zie ik eruit als 18?!
Wie A zegt...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
Ooooooooooooooh ik heb vandaag de allerleukste dag van mijn hele leven gehad
Ze vinden daar alles.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef furanku het volgende:
En nee, ik plaats het toch niet in help ik zoek een blabla, vinden ze toch niet
Niet altijd hoor, alleen als het eerste deel toevallig bovenaan je bestelling stond volgens mij. BIj mij was het namelijk niet zo toen ik laatst iets op ging halenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef Sokolsky het volgende:
Het blijft leuk, die PJR-bonnen. Vanmiddag in de FRS Shaun of the Dead opgehaald voor ¤ 1,29 en Trainspotting voor ¤ -0,01. Het is dat er ook nog twee Kurosawa's (voor ¤ 13,- p.s.) bij zaten...
(Voor de duidelijkheid: dit soort dingen krijg je als ze slechts een deel van de bestelling binnen hebben gekregen; dan gaat de ¤ 5,- korting van dat eerste deel af)
Weet je zeker dat je er geen hebt gemist?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen enkele.
Ik zal nog eens tellen.
Nee, geen enkele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |