Yup.. * nixxx kijkt posthistory van twist en ziet: Hvjjn, singles en r&p SC..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Damn die Nixxx! Die heeft mn hele routine al door.![]()
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Yup.. * nixxx kijkt posthistory van twist en ziet: Hvjjn, singles en r&p SC..
en nog een heel klein beetje andere topics tussendoor
Niet altijd hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postendan gaat er ook vast een mail vooraf.. [/stalkmode]
Tijd om wat aan te doen dus hequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
wel jammer dat het niet tegelijk kan.. tv staat beneden, compu boven...
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postendan gaat er ook vast een mail vooraf.. [/stalkmode]
Zo moeilijk is dit toch ook weer nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?![]()
Stommerd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
ja.. naar beneden gaan met bier en een comfy bank ipv mijn ogen verpesten achter zo'n monitoren lekker hangen.. mijn lichaam wordt te oud voor dat postbode shit....
Heb je mij horen zeggen dat het moeilijk is dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit toch ook weer niet![]()
Dat bier kun je ook wel weer meenemen naar boven om ons kansloos gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
ja.. naar beneden gaan met bier en een comfy bank ipv mijn ogen verpesten achter zo'n monitoren lekker hangen.. mijn lichaam wordt te oud voor dat postbode shit....
Nee hoor.. alles wat er mis is is mis met mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?![]()
Dat kan ook.. maar dan mis ik al het geweld en het bloed enzo..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat bier kun je ook wel weer meenemen naar boven om ons kansloos gezelschap te houden.![]()
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee hoor.. alles wat er mis is is mis met mij
heehehee mis is is mis.. grappig![]()
nee ik ben niet stoned daar doe ik niet aan
Ja oke, dat is ook best jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat kan ook.. maar dan mis ik al het geweld en het bloed enzo..
yup.. en nu ga ik echt ff kijken.. dara hoef ik mijn hoofd niet bij te gebruiken en jullie zijn veelste intellectueel uitdagend.. mijn hoofd heeft rust nodig..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook best jammer.
Tis op rtl5 toch?
haha, wij, yeah right.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
yup.. en nu ga ik echt ff kijken.. dara hoef ik mijn hoofd niet bij te gebruiken en jullie zijn veelste intellectueel uitdagend.. mijn hoofd heeft rust nodig..![]()
![]()
dag schatjes
Ah jakkiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Oew, morgen de TV premieré van Star Trek: Nemesis!
Aanradertje!
ow ja, hij is fijn, ik zit hier met een slecht werkende lever, en jij voert me alcohol?quote:Op zondag 4 september 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
* Alicey geeft pp een paracetamolletje en een glaasje whisky
Hee, dat zei je niet! Je zei dat je hoofdpijn had, en ik reik je het medicijn aan. Dat is dus kennelijk weer niet goed, en nu heb ik het allemaal weer gedaan, de wereld is kut!quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow ja, hij is fijn, ik zit hier met een slecht werkende lever, en jij voert me alcohol?.
Oh ja, geeft de wereld nog even de schuld ook danquote:Op zondag 4 september 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, dat zei je niet! Je zei dat je hoofdpijn had, en ik reik je het medicijn aan. Dat is dus kennelijk weer niet goed, en nu heb ik het allemaal weer gedaan, de wereld is kut!
Nouja, ja, dat blijkt toch op die manier?quote:Op zondag 4 september 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, geeft de wereld nog even de schuld ook dan![]()
Dat de wereld kut is omdat de zon schijnt? Ja, snap hetquote:Op zondag 4 september 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ja, dat blijkt toch op die manier?
nee, nixxx zn truukjes!quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie bellen elkaar even wanneer jullie online komen
Nee, wat de zon doet staat er natuurlijk los van.quote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat de wereld kut is omdat de zon schijnt? Ja, snap het
Wat is er schat?quote:
Zo te zien issie niet al te vrolijk.quote:Op zondag 4 september 2005 11:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er schat?Hoe is het met je?
De zon staat los van de aarde? Nu wordt het spannendquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wat de zon doet staat er natuurlijk los van.
quote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alles is kut vandaag!
Wat dacht je van een grasshake met boomschors?quote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef melismay het volgende:
Help mij!!!
Wat moet er op mijn bagel, ik heb natuurlijk weer geen creamcheese hier!
Uh, doe een topic in CUL, misschien hebben ze daar nog goede ideeen?quote:Op zondag 4 september 2005 12:03 schreef melismay het volgende:
ja, dat schiet op, dat heb ik dus ook niet in huis
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..quote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef melismay het volgende:
Help mij!!!
Wat moet er op mijn bagel, ik heb natuurlijk weer geen creamcheese hier!
Of doe geen topic in CUL, want CUL komt naar je toe deze middagquote:Op zondag 4 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..
goedemiddag
Ik moet zelf ook nog ontbijtenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of doe geen topic in CUL, want CUL komt naar je toe deze middag![]()
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigquote:Op zondag 4 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..
goedemiddag
Geen tomaat?quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigHandig he?!
Ergens in lust ik ze wel, maar zo als vrucht nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen tomaat?Behalve als ze in mn tomatensoep zitten of laat je die dan steeds stiekem liggen.
![]()
Op zondag?!quote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Viper_74 het volgende:
kga douchen, dan ff langs me ouders, lease auto berekenen, contract tekenen en me auto wassen
's avonds verjaardag, ook nog eten enzo
Je toont gewoon totaal geen interesse!!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb alweer een achternichtje erbij schijnbaar. Ik heb echt zo'n deja vu van de vorige keer: was er iemand zwanger dan?!
Ik heb echt hecht contact met mn familie.![]()
hmmmm heb je dan niet toevallig een stuk perfectly normal beast rondslingeren?quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigHandig he?!
Alsof zij interesse in mij tonen. het gaat nogal uit het ook uit het hart bij onze familie.quote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Je toont gewoon totaal geen interesse!!!
kotsen is stomquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
ha fijn, lekker kotsen!
Dat zeg ik, Gamma!quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
ha fijn, lekker kotsen!
weet ik 't. moet toch ergens SC-en, aangezien t GPD zo dood als een pier is!quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sinds wanneer zit jij in R&P SC ?????
zeg dan eens wat terugquote:Op zondag 4 september 2005 12:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet ik 't. moet toch ergens SC-en, aangezien t GPD zo dood als een pier is!
Ja, het is toch bekend dat de zon om de aarde draait? Nou, dan moet-ie los staan.quote:Op zondag 4 september 2005 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon staat los van de aarde? Nu wordt het spannend![]()
Omdat ie ons lief vindt!quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sinds wanneer zit jij in R&P SC ?????
Ah dat is lief ... nouja ik ga hier maar weer eens weg want ik heb geen problemen tegenwoordigquote:
Die hoef je toch ook niet te hebben om hier te sc-en.quote:Op zondag 4 september 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah dat is lief ... nouja ik ga hier maar weer eens weg want ik heb geen problemen tegenwoordig
volgensmij om algeheel in R&P te posten moet je toch wel problematisch zijnquote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die hoef je toch ook niet te hebben om hier te sc-en.![]()
Vooroordelen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgensmij om algeheel in R&P te posten moet je toch wel problematisch zijn
Normaal is ook zo saai heh.quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef nixxx het volgende:
Ik kan niets over twist en mel zeggen, maar IK ben heel normaal![]()
en nu F1 kijken![]()
Normaal is saai! Irritant en raar roeleert!quote:Op zondag 4 september 2005 12:59 schreef nixxx het volgende:
Ik kan niets over twist en mel zeggen, maar IK ben heel normaal![]()
en nu F1 kijken![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 13:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Normaal is saai! Irritant en raar roeleert!
Are you flipping me the bird!?!??!quote:
ouwe filosoof kom eens op msn !quote:
did you just say toedels?quote:Op zondag 4 september 2005 13:32 schreef QyRoZ het volgende:
Toedels.
Ik heb ooit eens in een YMCA overnacht en ik zit ook nog in de kast.quote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en toch zit je nog in de kast?![]()
Ik welquote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en toch zit je nog in de kast?![]()
Nou, het is meer een soort bezemhok van een YMCA.quote:Op zondag 4 september 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Zitten jullie in dezelfde kast toevallig? Dat is vast erg gezellig.![]()
tssk, begin a.u.b niet over je kut voelen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:48 schreef MelodyCool het volgende:
Pfff... Voel me alwéér zo zwaar K*T he...
Oke... Excuses!quote:Op zondag 4 september 2005 13:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tssk, begin a.u.b niet over je kut voelen.
Lekker hè ??quote:
Ja, maar dan kan je toch alleen opslaan? Ik wil eigenlijk gewoon een site waar ik mijn foto's kan uploaden, eventueel een klein tekstje erbij ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
je kan imageshack nemen, al is dat ook niet alles
Everybody is waiting for springtime, but winter can be cozy too.quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef melismay het volgende:
De lente is altijd mooi, lekkere temperatuur, zonnetje, windje... Maar ach de winter heeft ook wel wat.. Net als alle andere seizoenen
Depressieve lul dat je daar bent.quote:Op zondag 4 september 2005 17:14 schreef QyRoZ het volgende:
De winter is stom. Koud, naar, eenzaam.
fotoboek.fok.nl Geef je zusje er meteen een fok account bij, jong geleerd oud gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je toch alleen opslaan? Ik wil eigenlijk gewoon een site waar ik mijn foto's kan uploaden, eventueel een klein tekstje erbij ofzo
Ik heb geen warm en gezellig huis hoor, ik woon alleen, weinig gezelligs aan.quote:Op zondag 4 september 2005 17:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Depressieve lul dat je daar bent.![]()
Mooie witte landschappen, en dan thuiskomen in een warm gezellig huis. In een lekkere hangstoel gaan zitten en een geweldig boek lezen terwijl je Winter van K's Choice op hebt staan. I love it!![]()
Dan moet je je huis warm en gezellig maken mên. En in je eentje zijn kan erg okay zijn, zie mijn scenario nog een keer.quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb geen warm en gezellig huis hoor, ik woon alleen, weinig gezelligs aan.
In Siberie zien ze het vast heel anders.. Witte landschappen met -40 keiharde wind, wolven die achter je aan zitten. Nog maar zien of je thuiskomt, en als je thuiskomt kun je lekker genieten van de heerlijk warme -20 die daar heerst.. mjummie lekkerquote:Op zondag 4 september 2005 17:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Mooie witte landschappen, en dan thuiskomen in een warm gezellig huis. In een lekkere hangstoel gaan zitten en een geweldig boek lezen terwijl je Winter van K's Choice op hebt staan. I love it!![]()
Mits Pocket Rocketquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Twisted_fok het volgende:
En in je eentje zijn kan erg okay zijn, zie mijn scenario nog een keer.
Wie heeft het over Siberie dan?quote:Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
In Siberie zien ze het vast heel anders.. Witte landschappen met -40 keiharde wind, wolven die achter je aan zitten. Nog maar zien of je thuiskomt, en als je thuiskomt kun je lekker genieten van de heerlijk warme -20 die daar heerst.. mjummie lekker
Niet voor Q.! en dat weet je!quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja Q, koop een pocket rocket en uw leven zal drastisch ten goede veranderen in de winter.!
een pocket rocket.........?quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja Q, koop een pocket rocket en uw leven zal drastisch ten goede veranderen in de winter.!
Ik bedoelde niet de fietspomp.....quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
een pocket rocket.........?
Ik vind het nu nog een beetje te warm voor een winterquote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen pocket rocket en ik vind de winter nu al geweldig.
Ik help het je hopen Q.quote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn leven gaat nooit veranderen, het blijft altijd kut.
Anders moeten we Q ook uitnodigen voor derde kerstdag?quote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan moet je je huis warm en gezellig maken mên. En in je eentje zijn kan erg okay zijn, zie mijn scenario nog een keer.
Puik plan!quote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders moeten we Q ook uitnodigen voor derde kerstdag?
Nou okay, omdat het zo mooi rijmt.quote:Op zondag 4 september 2005 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Nieuw bier
Dat maakt plezier. Wat moet je anders in deze donkere zwarte ellendige dagen waar geen enkele hoop te vestigen valt op een betere gezondere toekomst vol spass und plezier.
Dan neem ik maar een bier![]()
Er zijn er maar twee hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 17:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders moeten we Q ook uitnodigen voor derde kerstdag?
quote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou okay, omdat het zo mooi rijmt.
De dood is een paradijs...dus waarschijnlijk is de dood altijd beterquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
volgens mij is dood zijn nog minder kut dan dit!
Ik zou zeggen probeer het uit, nadeel is alleen dat je niet terug kan mocht het niet bevallen. Dus toch nog maar even door dan en veel waterijs naar binnen werken?quote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat zal ook wel weer iets meevallenquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als je dood bent kun je geen bier meer drinkenquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat kan ie nu voorlopig ook beter niet drinken.quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je dood bent kun je geen bier meer drinken
Hush dear twist, just trying to chear up this chap!quote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef Twisted_fok het volgende:
dat kan ie nu voorlopig ook beter niet drinken.
sorryquote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hush dear twist, just trying to chear up this chap!
Pfeiffer tast de leverfunctie aan, en daarom mag ik niet drinkenquote:Op zondag 4 september 2005 19:15 schreef nixxx het volgende:
Maar mag je met Pfeiffer niet drinken? Of heb je meds p_p (nee geen [MED]s daar heb je er vast zat van)
Maar..... is het dan niet zo dat de alcohol langzamer afgebroken wordt, dus dat je er langer van geniet?quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Pfeiffer tast de leverfunctie aan, en daarom mag ik niet drinken.
Wat een kutziekte.quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen ook hoor als ik jou was. Al kan je wel heel snel droken worden van weinig drankquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
amen to that.quote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen ook hoor als ik jou was. Al kan je wel heel snel droken worden van weinig drank
uit ervaring helaas
Niet uitgeprobeerd toen, maar ik heb zo'n vermoeden dat je dan binnen no time helemaal van de wereld bent.quote:Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, en in combo met de pijnstillers dan?
dit word verleidelijk!
Wel meer dan 151 pillen hè?quote:Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
dit word verleidelijk!
Neem dan wel goede pijnstillers, alles met veel -ine erin moet werkenquote:Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
dit word verleidelijk!
paar biertjes voor het slapen gaan dus!quote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet uitgeprobeerd toen, maar ik heb zo'n vermoeden dat je dan binnen no time helemaal van de wereld bent.![]()
Misschien doet 1 biertje al wonderen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
paar biertjes voor het slapen gaan dus!
Doen !!quote:Op zondag 4 september 2005 19:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom niet ?? Da's toch leuk . . .quote:
En andere sci-fi ??quote:Op zondag 4 september 2005 20:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
Star trek is alles behalve leuk..
Die vind ik toch niet, dus wat zou ik me druk makenquote:
Je kunt in ieder geval je best er voor doen. Al houd je wel van voetbal en dat is natuurlijk een gigantisch pluspunt.quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Die vind ik toch niet, dus wat zou ik me druk maken
Ja, dat zou je denken he!? Maar al met al ben ik al wel gewoon 22 jaar alleen, ach ja... Boeiuh!!!quote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval je best er voor doen. Al houd je wel van voetbal en dat is natuurlijk een gigantisch pluspunt.![]()
Pas 22 jaar, beginneling.quote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken he!? Maar al met al ben ik al wel gewoon 22 jaar alleen, ach ja... Boeiuh!!!
Nou, ik dacht enige arrogantie te bespeuren en die wilde ik even de kop indrukken.quote:
Och, dat ben ik altijd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik ben al weer 2 dagen alleen!
jij ook padawan... 1979 hierquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ik dacht enige arrogantie te bespeuren en die wilde ik even de kop indrukken.![]()
Dan ben ik inderdaad nog een beginner.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij ook padawan... 1979 hieren ik zit wel star trek te kijken, lekker puh!
Ik ben niet arrogant, ik heb er gewoon even flink genoeg vanquote:Op zondag 4 september 2005 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ik dacht enige arrogantie te bespeuren en die wilde ik even de kop indrukken.![]()
Dat hebben we allemaal wel eens, gaat wel weer over.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben niet arrogant, ik heb er gewoon even flink genoeg van
Eventually....quote:Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel eens, gaat wel weer over.![]()
Waar ik nu genoeg van heb is'het gebrek aan bier hier en daar ga ik nu iets aan veranderen.![]()
Ik zag t bij jou gebeuren nixxxquote:Op zondag 4 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
Hier plato neem een bier... sorry mel, die fles wijn hier heb ik al op... bier na wijn geeft venijn? boeiend... not!
Ik heb er ook genoeg van en als je even dichtbij geweest bent, dan krijg je er des te meer genoeg van dat je het niet hebt.
bier en star trek dus..
Ehhh, eigenlijk wel . . . .quote:Op zondag 4 september 2005 22:26 schreef melismay het volgende:
Lach niet! Moet jij niet naar bed ofzo?![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 22:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zag t bij jou gebeuren nixxxJij was niet de enige die stalkte....
quote:
Maar ik ga nog niet naar bed !!quote:
Wil je dan even op msn komen?quote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ga nog niet naar bed !!![]()
![]()
Ben inmiddels al gewend aan het uitslapen . . .![]()
Dat heb ik niet nixxxie, wees niet bangquote:Op zondag 4 september 2005 22:38 schreef nixxx het volgende:
Nou ja... zo lang je mijn email/msn maar niet gehackt hebt
Dan is het goedquote:Op zondag 4 september 2005 22:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nixxxie, wees niet bang
quote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef melismay het volgende:
Ik krijg die jongen zo makkelijk aan het blozen he!?![]()
Ja, veel plezier dan maar he!?quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan is het goedga ik weer een andere slechte film kijken mits bier
Das wel fijn, die had je vast gemistquote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
ah, de oorpijn is terug!
Maar ik blijf in de reclames wel checken of jij wel een braaf meisje bent... en jij ook twistquote:
Hoe kunnen wij nou ooit niet braaf zijn?!quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar ik blijf in de reclames wel checken of jij wel een braaf meisje bent... en jij ook twist
Ik was eerst nog braaf teevee aan het kijken hoor, maar nu is er geen hol meer op.quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar ik blijf in de reclames wel checken of jij wel een braaf meisje bent... en jij ook twist
Slaap lekker schatquote:
Het is een gavequote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef melismay het volgende:
Ik krijg die jongen zo makkelijk aan het blozen he!?
Zo maar eens gaan doen, maar ik was nog even de fora en mail aan het teruglezenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 01:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo maar eens gaan doen, maar ik was nog even de fora en mail aan het teruglezen.
Ik zal goede (slaperige) gedachten je richting uitzenden zometeen, okay?quote:
Pff, heard that one before, never helped though.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal goede (slaperige) gedachten je richting uitzenden zometeen, okay?.
Ik kan ook mijn levensverhaal vertellen... zo saaaaaaai dat je wel in slaap moet vallenquote:Op maandag 5 september 2005 01:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Pff, heard that one before, never helped though.![]()
Maar normaal gesproken wel, dus?quote:Op maandag 5 september 2005 01:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Nu even niet, er is bijna niemand.![]()
Nou begin maar zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn levensverhaal vertellen... zo saaaaaaai dat je wel in slaap moet vallen
Alleen de gedachte doet al wonderen, nixxxquote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn levensverhaal vertellen... zo saaaaaaai dat je wel in slaap moet vallen
juist, we zijn hier allemaal heel cool en gezellig en slapeloosquote:Op maandag 5 september 2005 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vaak is het hier best gezellig. Vooral overdag, als het singles topic toch geen hol aan is.
Hier nog niet hoor. Nog steeds wakker.quote:Op maandag 5 september 2005 01:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen de gedachte doet al wonderen, nixxx.
vooral dat slapeloos nu, bij mij dan.quote:Op maandag 5 september 2005 01:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
juist, we zijn hier allemaal heel cool en gezellig en slapeloos
Als ik het goed lees, betekent dat dat er overdag hier dus géén hersenloos gezwets is. Dat moet ik onthouden.quote:Op maandag 5 september 2005 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Vooral overdag, als het singles topic toch geen hol aan is.
Dank je Lithquote:Op maandag 5 september 2005 01:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen de gedachte doet al wonderen, nixxx.
De muts in kwestie is een klein beetje druk (en ik heb haar al een weekje niet meer gesproken), maar dat zou toch echt ergens 'binnenkort' moeten wezen.quote:Op maandag 5 september 2005 01:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank je LithEnig idee wanneer die eindhovense dr verhaardag viert? dat knipper ding weetje
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |