Yup.. * nixxx kijkt posthistory van twist en ziet: Hvjjn, singles en r&p SC..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Damn die Nixxx! Die heeft mn hele routine al door.![]()
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Yup.. * nixxx kijkt posthistory van twist en ziet: Hvjjn, singles en r&p SC..
en nog een heel klein beetje andere topics tussendoor
Niet altijd hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postendan gaat er ook vast een mail vooraf.. [/stalkmode]
Tijd om wat aan te doen dus hequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
wel jammer dat het niet tegelijk kan.. tv staat beneden, compu boven...
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger... eerst in mels fotoboek postendan gaat er ook vast een mail vooraf.. [/stalkmode]
Zo moeilijk is dit toch ook weer nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?![]()
Stommerd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
ja.. naar beneden gaan met bier en een comfy bank ipv mijn ogen verpesten achter zo'n monitoren lekker hangen.. mijn lichaam wordt te oud voor dat postbode shit....
Heb je mij horen zeggen dat het moeilijk is dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit toch ook weer niet![]()
Dat bier kun je ook wel weer meenemen naar boven om ons kansloos gezelschap te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef nixxx het volgende:
ja.. naar beneden gaan met bier en een comfy bank ipv mijn ogen verpesten achter zo'n monitoren lekker hangen.. mijn lichaam wordt te oud voor dat postbode shit....
Nee hoor.. alles wat er mis is is mis met mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nu word je een beetje eng hoor. Of is er gewoon iets mis met mij dat ik zulke dingen niet van anderen weet?![]()
Dat kan ook.. maar dan mis ik al het geweld en het bloed enzo..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat bier kun je ook wel weer meenemen naar boven om ons kansloos gezelschap te houden.![]()
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee hoor.. alles wat er mis is is mis met mij
heehehee mis is is mis.. grappig![]()
nee ik ben niet stoned daar doe ik niet aan
Ja oke, dat is ook best jammer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat kan ook.. maar dan mis ik al het geweld en het bloed enzo..
yup.. en nu ga ik echt ff kijken.. dara hoef ik mijn hoofd niet bij te gebruiken en jullie zijn veelste intellectueel uitdagend.. mijn hoofd heeft rust nodig..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook best jammer.
Tis op rtl5 toch?
haha, wij, yeah right.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
yup.. en nu ga ik echt ff kijken.. dara hoef ik mijn hoofd niet bij te gebruiken en jullie zijn veelste intellectueel uitdagend.. mijn hoofd heeft rust nodig..![]()
![]()
dag schatjes
Ah jakkiequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Oew, morgen de TV premieré van Star Trek: Nemesis!
Aanradertje!
ow ja, hij is fijn, ik zit hier met een slecht werkende lever, en jij voert me alcohol?quote:Op zondag 4 september 2005 10:08 schreef Alicey het volgende:
* Alicey geeft pp een paracetamolletje en een glaasje whisky
Hee, dat zei je niet! Je zei dat je hoofdpijn had, en ik reik je het medicijn aan. Dat is dus kennelijk weer niet goed, en nu heb ik het allemaal weer gedaan, de wereld is kut!quote:Op zondag 4 september 2005 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ow ja, hij is fijn, ik zit hier met een slecht werkende lever, en jij voert me alcohol?.
Oh ja, geeft de wereld nog even de schuld ook danquote:Op zondag 4 september 2005 10:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hee, dat zei je niet! Je zei dat je hoofdpijn had, en ik reik je het medicijn aan. Dat is dus kennelijk weer niet goed, en nu heb ik het allemaal weer gedaan, de wereld is kut!
Nouja, ja, dat blijkt toch op die manier?quote:Op zondag 4 september 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, geeft de wereld nog even de schuld ook dan![]()
Dat de wereld kut is omdat de zon schijnt? Ja, snap hetquote:Op zondag 4 september 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, ja, dat blijkt toch op die manier?
nee, nixxx zn truukjes!quote:Op zondag 4 september 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie bellen elkaar even wanneer jullie online komen
Nee, wat de zon doet staat er natuurlijk los van.quote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat de wereld kut is omdat de zon schijnt? Ja, snap het
Wat is er schat?quote:
Zo te zien issie niet al te vrolijk.quote:Op zondag 4 september 2005 11:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat is er schat?Hoe is het met je?
De zon staat los van de aarde? Nu wordt het spannendquote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, wat de zon doet staat er natuurlijk los van.
quote:Op zondag 4 september 2005 11:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alles is kut vandaag!
Wat dacht je van een grasshake met boomschors?quote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef melismay het volgende:
Help mij!!!
Wat moet er op mijn bagel, ik heb natuurlijk weer geen creamcheese hier!
Uh, doe een topic in CUL, misschien hebben ze daar nog goede ideeen?quote:Op zondag 4 september 2005 12:03 schreef melismay het volgende:
ja, dat schiet op, dat heb ik dus ook niet in huis
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..quote:Op zondag 4 september 2005 12:01 schreef melismay het volgende:
Help mij!!!
Wat moet er op mijn bagel, ik heb natuurlijk weer geen creamcheese hier!
Of doe geen topic in CUL, want CUL komt naar je toe deze middagquote:Op zondag 4 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..
goedemiddag
Ik moet zelf ook nog ontbijtenquote:Op zondag 4 september 2005 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of doe geen topic in CUL, want CUL komt naar je toe deze middag![]()
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigquote:Op zondag 4 september 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gewone kaas, beetje sla, wat sprietjes bieslook en een heel dun gesneden tomaatje..
goedemiddag
Geen tomaat?quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigHandig he?!
Ergens in lust ik ze wel, maar zo als vrucht nietquote:Op zondag 4 september 2005 12:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen tomaat?Behalve als ze in mn tomatensoep zitten of laat je die dan steeds stiekem liggen.
![]()
Op zondag?!quote:Op zondag 4 september 2005 12:24 schreef Viper_74 het volgende:
kga douchen, dan ff langs me ouders, lease auto berekenen, contract tekenen en me auto wassen
's avonds verjaardag, ook nog eten enzo
Je toont gewoon totaal geen interesse!!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb alweer een achternichtje erbij schijnbaar. Ik heb echt zo'n deja vu van de vorige keer: was er iemand zwanger dan?!
Ik heb echt hecht contact met mn familie.![]()
hmmmm heb je dan niet toevallig een stuk perfectly normal beast rondslingeren?quote:Op zondag 4 september 2005 12:14 schreef melismay het volgende:
[..]
Schat, ik lust geen tomaten en de rest is op de uitzondering van de kaas ook niet aanwezigHandig he?!
Alsof zij interesse in mij tonen. het gaat nogal uit het ook uit het hart bij onze familie.quote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Je toont gewoon totaal geen interesse!!!
kotsen is stomquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
ha fijn, lekker kotsen!
Dat zeg ik, Gamma!quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
ha fijn, lekker kotsen!
weet ik 't. moet toch ergens SC-en, aangezien t GPD zo dood als een pier is!quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sinds wanneer zit jij in R&P SC ?????
zeg dan eens wat terugquote:Op zondag 4 september 2005 12:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet ik 't. moet toch ergens SC-en, aangezien t GPD zo dood als een pier is!
Ja, het is toch bekend dat de zon om de aarde draait? Nou, dan moet-ie los staan.quote:Op zondag 4 september 2005 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zon staat los van de aarde? Nu wordt het spannend![]()
Omdat ie ons lief vindt!quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]sinds wanneer zit jij in R&P SC ?????
Ah dat is lief ... nouja ik ga hier maar weer eens weg want ik heb geen problemen tegenwoordigquote:
Die hoef je toch ook niet te hebben om hier te sc-en.quote:Op zondag 4 september 2005 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah dat is lief ... nouja ik ga hier maar weer eens weg want ik heb geen problemen tegenwoordig
volgensmij om algeheel in R&P te posten moet je toch wel problematisch zijnquote:Op zondag 4 september 2005 12:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die hoef je toch ook niet te hebben om hier te sc-en.![]()
Vooroordelen.quote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgensmij om algeheel in R&P te posten moet je toch wel problematisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |