Heb in de pauze ff snel gespeeld en zit nu op 100. Vanavond meer denk ik..quote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, komen jullie ook effe helpen: Benoem de band.
Geen idee, ken toevallig de naam. Voor hetzelfde geld was het een kledingmerk o.i.d. geweest...quote:
Inderdaad, nog een Kurtis, maar dan met een C! DAISY DUKE + 1quote:Op maandag 5 september 2005 14:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Ian Curtis
Curtis/Kurtis-puntje voor iggy!quote:Op maandag 5 september 2005 14:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
curtis mayfield?
shit...daar gaat mijn vraag.....quote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef Gambolputty het volgende:
En dan nu Bertus Staigerpijp?
da's wel heel dom... coldplay is namelijk een soort weggeefproduct geworden... gratis bij 10 blikjes kattenvoer...ofzo.. en dat kan van Radiohead niet gezegd worden...quote:Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sjit, haal ik Radiohead en Coldplay door elkaar![]()
Ach, 't zijn allebei jankbandsquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's wel heel dom... coldplay is namelijk een soort weggeefproduct geworden... gratis bij 10 blikjes kattenvoer...ofzo.. en dat kan van Radiohead niet gezegd worden...![]()
Het door jouw geliefde NIN denkt daar anders over... En ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, 't zijn allebei jankbands
Trent is gek, en een vieze pedo. 't Is dat ie goede muziek maakt, maar verderquote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het door jouw geliefde NIN denkt daar anders over... En ik ook![]()
Zijn uitspraken over Radiohead getuigen er juist van dat ie niet gek isquote:Op maandag 5 september 2005 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Trent is gek, en een vieze pedo. 't Is dat ie goede muziek maakt, maar verder
Uhm, oke.quote:Op maandag 5 september 2005 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn uitspraken over Radiohead getuigen er juist van dat ie niet gek is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |