Ik moet zeggen dat ik nu gewoon meer naar de 300d nijg te gaan maar daar had ik gewoonweg nog niet veel over gelezen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:27 schreef mvdlubbe het volgende:
En wat spreekt je in de 350d aan dat de 300d niet heeft?
idd, en dat is natuurlijk altijd leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je voor dat prijsverschil gaat is het sowieso al mooi. Als je bij je budget blijft kan je er misschien nog wat extra's bij kopen.
ik zie hier staan dat de 300d 6.3 megapixel heeft en de 350d idd 8.0.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef idiotforaliving het volgende:
300 D heeft naar mijn weten 6 megapixel en de 350D 8.0?
Met een 300D kan je nog makkelijk op 60x50 afdrukken, of die 2 megapixels dat prijsverschil (voor nog grotere formaat afdrukken) waard zijn is maar de vraag. Het voordeel van de 300D is dat er een alternatieve software voor is, waardoor je bepaalde functies van een 20D kan aanspreken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef idiotforaliving het volgende:
300 D heeft naar mijn weten 6 megapixel en de 350D 8.0?
En dat is heel tof.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het voordeel van de 300D is dat er een alternatieve software voor is, waardoor je bepaalde functies van een 20D kan aanspreken.
Minder tof is dat je dan je garantie laat vervallenquote:
Nou dan blijven er wel verrekte weinig digitale spiegelreflexcamera's over...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef snakelady het volgende:
Niet duurder dan 1000 euro.
min. 8 megapixels
spiegelreflex
Who needs garantie anyway. Leef op het randje man.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Minder tof is dat je dan je garantie laat vervallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, maar als er iets mis is met je camera, kan je wel terug naar de oude versie gaan en je hebt geen garantie problemen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Minder tof is dat je dan je garantie laat vervallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ben ik ook niet van plan eigen maar dat was meer omdat mijn man het graag wilde hebben en hij zal hem ook wel eens gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:51 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Nou dan blijven er wel verrekte weinig digitale spiegelreflexcamera's over...
Maare waarom kies je voor zo een extreem hoog megapixelgehalte??
Is dat werkelijk het belangrijkste na de prijs??
Wil je zo graag gevelbehang kunnen printen??
Ik zou dus de horizon verbreeden en niet zo focussen op megapixels, het verschil tussen 6 en 8 is werkelijk niet zo groot als je geen posters voor billboards gaat printen.
Als je maximaal tot 50x60 wil gaan, maakt het idd niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet van plan eigen maar dat was meer omdat mijn man het graag wilde hebben en hij zal hem ook wel eens gebruiken.
Maar aanegzien we niet van plan zijn zo groot uit te printen maakt het dus geen flaus aus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop