Serre is echt mooit gebied!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Thice het volgende:
ik ga 17dec naar Serre Chevalier, heb er echt zooo fuckin veel zin in ! maar ik hoop dat er dan al genoeg sneeuw ligt... want zat net op webcams te kijken maar die waren van 18oct dus niet echt up to date.. als je altijd sneeuwzeker wil zijn is val thorens wel een goeie optie wat ook een geweldig gebied is
Wij gaan er met vrienden regelmatig naartoe, enkel en alleen omdat het goedkoop is. Wat betreft boarden heeft het mij (vorig jaar pas begonnen) al niets meer te bieden en ik denk dat je je na een uurtje of twee echt gaat vervelen, waarschijnlijk al eerder.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:38 schreef Sport_Life het volgende:
Heb je het tegen mij kaput? Ik ga op een woensdag. En het is all incl.
Dus hele dag gratis bier idd
haha
. (maargoed uiteraard zullen wij pas bier nuttigen zodra het snowboarden erop zit!!
![]()
)
Het is winter man, rij dan door naar Winterberg voor een echt skigebied. Ook makkelijk te doen op een dag!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:37 schreef Sport_Life het volgende:
Trouwens ik ga over 2 weken een dag naar Bottrop, iemand een idee of je daar leuk kan snowboarden?
Ik ga met een georganiseerde bende meequote:Op zondag 27 november 2005 19:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is winter man, rij dan door naar Winterberg voor een echt skigebied. Ook makkelijk te doen op een dag!
Ah oke, dat had ik ook kunnen lezen als ik wat verder keek dan mijn neus lang was,quote:Op zondag 27 november 2005 19:24 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ga met een georganiseerde bende mee. Heb er dus zelf weining invloed op, maar misschien dat de organisatie uitwijkt naar Winterberg als er daar straks genoeg sneeuw ligt!
Hey, leuk, dan zijn wij er ookquote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef No-Li-Ta het volgende:
8 dagen Val Thorens 25 feb!!!![]()
![]()
duurt nog maar 3 maanden![]()
Ik ga ruim een maand later..quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef zijle het volgende:
8 dagen Kirchberg 18 feb!!!![]()
![]()
![]()
duurt gelukkig nog maar 3 maanden![]()
Daar ga ik ook heen (appartement boven london pub...) is het beetje wat? kom je makkelijk op de pistes? Was zo'n beetje de laatste mogelijkheid, alles zat vol..quote:Op maandag 28 november 2005 22:37 schreef zijle het volgende:
8 dagen Kirchberg 18 feb!!!![]()
![]()
![]()
duurt gelukkig nog maar 3 maanden![]()
Hey ik zit ook boven de london pub.. alleen andere datumquote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef superheist het volgende:
[..]
Daar ga ik ook heen (appartement boven london pub...) is het beetje wat? kom je makkelijk op de pistes? Was zo'n beetje de laatste mogelijkheid, alles zat vol..
Hehe, daar heeft een kennis van mij 2 jaar geleden gezeten.quote:
Ja dat is het idd vaak wel, of gewoon veel steentjes op de weg waardoor het niet glad wordt. Ik zou wel wat stevigere schoenen aantrekken dan sneakers, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef Stansfield het volgende:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat het in de dorpen gewoon weggeschoven is en net zo is als in nederland met sneeuw??
Ben nog nooit op wintersport geweest vandaar.![]()
Mja als je echt van plan bent om lange afstanden te wandelen of te hardlopen moet je wel goede schoenen hebben, anders is het slechts snachts uit de kroeg vaak een beetje mazzel hebben dat je niet hard op je bek gaat (ik spreek uit ervaring ja), in ichtere toestand kun je best over sneeuwpaden lopen met gewone schoenen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:06 schreef Stansfield het volgende:
Dus eigenlijk wil je zeggen dat het in de dorpen gewoon weggeschoven is en net zo is als in nederland met sneeuw??
Ben nog nooit op wintersport geweest vandaar.![]()
je hebt alles bij de hand daaro, busstop dichtbij bijna elke 15 min sowieso een bus. Alleen boven london pub lijkt me wel kut, zitten volgens mij veel skileraren enzo. Maar goed tis net wat je wil....maar zal wel luidruchtig zijn idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef superheist het volgende:
[..]
Daar ga ik ook heen (appartement boven london pub...) is het beetje wat? kom je makkelijk op de pistes? Was zo'n beetje de laatste mogelijkheid, alles zat vol..
is hier iemand wel eens geweest en zo ja hoe was dat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:38 schreef ook_gek het volgende:
ik ga dus skiėn in st. johann im pongau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |