abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:26:47 #226
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_32950639
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef _wie het volgende:
Over 4 weken ga ik samen met 2 vriendinnetjes Oostenrijk onveilig maken...:-) Alleen nu is het nog zoeken naar een plaats. Begin dit jaar al in Kitzbuhl geweest, dus dat is niet echt een optie meer. Vooral de apres ski moet top zijn! Gerlos, Mayrhofen, Solden, Westenddorf, Saalbach/Hinterglem, Ischgl, Kaprun zijn toch wel de gebieden?? Iemand ervaring, of waar zou jou voorkeur naar uitgaan...?
Het is uiteindelijk Obertauern (Salzburg)geworden. Ben benieuw hoe daar de apres ski is.....Nog een weekje wachten
pi_32952817
quote:
jongen crans-montana is het aspen van Europa........allemaal rijke stinkerds daaro, een bordeel midden op de berg ....apart sfeertje daar, wel lachen! Gezellige pistes ook. En je kan ook makkelijk met het treintje naar Sion, dus goekoop verblijven in Sion en dan elke dag omhoog met het treintje
Ik zal er zeker een paar keer heen gaan.

Vandaag weer in Morgins geweest. Lag een meter sneeuw die afgelopen week gevallen was.... hele dag off-piste door de sneeuw lopen ploegen !

[ Bericht 3% gewijzigd door Knakker op 09-12-2005 23:44:05 ]
pi_32953066
28 jan naar hinterglemm

iemand nog tips wat je daar zeker moet doen ofzo?
pi_32957634
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:41 schreef pRUTsGER het volgende:

[..]

Ik had je gewaarschuwd

Ach als je maar met genoeg vrienden bent kun je er best lol hebben.
Irritant is die lopende band he, kun je nog niet uitrusten en die kl***skiers kunnen niet fatsoenlijk blijven staan , zetten ze de band weer stil. En je mag niet eens op de band gaan liggen om een coole foto te maken, dan wordt je gewaarschuwd

"Achtung achtung, ..."
hehe we hebben wel lol op die band gehad, elke keer als ie stilstond gingen wij (snowboarders) gewoon omhoog lopen langs die band . Zag je die skiers heel beteuterd kijken !
pi_33005411

Dit weekend in Morgins... meer dan een meter sneeuw; ze hadden niet veel pistes open maar off-piste was fantastisch
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:35:04 #231
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33035801
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef kasper het volgende:
Januari/februari/maart naar Crans-Montana.
Ga je 3 maanden op wintersport Kasper?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_33035899
Het gaat waarschijnlijk Ortisei/St Ulrich in Val Gardena/Grödnertal worden, .

Italië dus, eind maart.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:48:20 #233
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_33035937
Ben je er al eens geweest? Hoe staat het met het aantal skiliften, en hoe zijn de pistes..? beginners of gevorderden?
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_33036050
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je er al eens geweest? Hoe staat het met het aantal skiliften, en hoe zijn de pistes..? beginners of gevorderden?
Nog niet geweest, alleen verhalen gehoord van mijn ouders die er in de 70tiger jaren gingen skieen, .

Het skigebied is echt heel groot, met aansluiting op een nog veel groter gebeid, Pistes zijn er ook in alle soorten en maten, Italiaanse pistes schijnen gemiddeld genomen wel wat lichter te zijn als Oostenrijkse. Ik ben benieuwd, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:01:30 #235
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_33036108
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 08:57 schreef Frezer het volgende:

Nog niet geweest, alleen verhalen gehoord van mijn ouders die er in de 70tiger jaren gingen skieen, .

Het skigebied is echt heel groot, met aansluiting op een nog veel groter gebeid, Pistes zijn er ook in alle soorten en maten, Italiaanse pistes schijnen gemiddeld genomen wel wat lichter te zijn als Oostenrijkse. Ik ben benieuwd, .
Aha.. nou dan zal ik toch straks eens kijken of ik er wat over kan vinden.
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_33036306
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:01 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

Aha.. nou dan zal ik toch straks eens kijken of ik er wat over kan vinden.
Alstublieft.
En alstublieft.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:34:00 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33038950
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef Knakker het volgende:
[afbeelding]

Dit weekend in Morgins... meer dan een meter sneeuw; ze hadden niet veel pistes open maar off-piste was fantastisch
ik wil ook. Ik wil ook
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33040532
Ik ben de afgelopen twee jaar in Ortisei geweest. Het skiën is er geweldig. Het eten is er geweldig. De apres ski is lekker rustig (althans ik vind dat lekker ). Ortisei is een leuk plaatsje met een grotendeels autovrij centrum. Een paar erg goede restaurants. Een rustig en niet al te lastig skigebied aan de ene kant van het dorp (seiseralm) en de aansluiting op de rest van Val Gardena via de andere kant van het dorp (Seceda). Als je nog iets wilt weten, hoor ik het wel.

Als het aan mij zou liggen werd het dit jaar weer Val Gardena, maar ik heb een huis gekocht en gezien mijn financiele stituatie op het moment wordt het of een kippenhok in een Frans betondorp of zelfs een middagje Landgraaf.
Zu hause ist alles besser
pi_33044839
Wie gaan er nog meer naar Ellmau?
pi_33045297
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef Knakker het volgende:
[afbeelding]

heerlijk tussen de bomen door
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:02:43 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33045674
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:51 schreef ASroma het volgende:

[..]

heerlijk tussen de bomen door

Zo heb ik het dit jaar gedaan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33045869
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik ben de afgelopen twee jaar in Ortisei geweest. Het skiën is er geweldig. Het eten is er geweldig. De apres ski is lekker rustig (althans ik vind dat lekker ). Ortisei is een leuk plaatsje met een grotendeels autovrij centrum. Een paar erg goede restaurants. Een rustig en niet al te lastig skigebied aan de ene kant van het dorp (seiseralm) en de aansluiting op de rest van Val Gardena via de andere kant van het dorp (Seceda). Als je nog iets wilt weten, hoor ik het wel.
Klinkt goed!
Het enige wat ik me afvroeg, niet echt belangrijk, maar hoe zit het met de zon in het dorp? Ik krijg een beetje de indruk dat de zon in een groot deel van het dorp bijna heel de dag achter de bergen zit.
quote:
Als het aan mij zou liggen werd het dit jaar weer Val Gardena, maar ik heb een huis gekocht en gezien mijn financiele stituatie op het moment wordt het of een kippenhok in een Frans betondorp of zelfs een middagje Landgraaf.
Sterkte met op een houtje bijten dan dit jaar. Komende jaren zal het vast wel weer lukken .
pi_33045931
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef renz0r het volgende:
Wie gaan er nog meer naar Ellmau?
Paar jaar geleden geweest, . Aardig plaatsje (alleen vrij laag gelegen), leuk/groot skigebied.
pi_33046690
Heerlijk om mensen jaloers te maken

Ik sta niet op deze foto's btw.
pi_33047424
quote:
[b]
Klinkt goed!
Het enige wat ik me afvroeg, niet echt belangrijk, maar hoe zit het met de zon in het dorp? Ik krijg een beetje de indruk dat de zon in een groot deel van het dorp bijna heel de dag achter de bergen zit.
Dorp ligt inderdaad een gedeelte van de dag in de schaduw, maar in het dorp zul je overdag niet of nauwelijks zijn hoor. In welke hotel/pension/app. zit je? Als je wat centjes over hebt en je wilt eens een keer goed gaan eten, moet je eigenlijk een tafeltje reserveren bij de Tubladel. Geweldig restaurant. Ook Softriffer is er eentje om te onthouden. Maar ook behoorlijk aan de prijs. Ik ben er eigenlijk geen slecht restaurant tegengekomen.
quote:
Sterkte met op een houtje bijten dan dit jaar. Komende jaren zal het vast wel weer lukken .
De Lotto belooft mij eigenlijk iedere dag dat ik binnen nu en een paar weken milionair wordt, dus heb ik mijn hoop dan maar op gevestigd.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:39:44 #247
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_33057347
Nog twee weken en dan zit ik in Sölden [/mededeling].
pi_33057994
Ik stap zondag in de auto naar St. Anton, mijn broertje doet vrijdag zijn examen voor zijn skileraar-gedoe en heeft dan een week vrij. Ik blijf tot het nieuwe jaar (dus twee weken) en ga dan door naar Frankrijk, Les Gets (Portes du Soleil) voor nog een of twee weken. Ik ben lekker met de auto en hoef geen onderdak te betalen, dus hoef niet zo nodig snel terug.... jippie!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_33065211
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

Dorp ligt inderdaad een gedeelte van de dag in de schaduw, maar in het dorp zul je overdag niet of nauwelijks zijn hoor. In welke hotel/pension/app. zit je? Als je wat centjes over hebt en je wilt eens een keer goed gaan eten, moet je eigenlijk een tafeltje reserveren bij de Tubladel. Geweldig restaurant. Ook Softriffer is er eentje om te onthouden. Maar ook behoorlijk aan de prijs. Ik ben er eigenlijk geen slecht restaurant tegengekomen.
Dank je voor de tips!! Het lijkt mij idd dat je daar voor een wat uitgebreidere keuken terecht kan als in Oostenrijk. Er zijn ook mensen bij die niet gaan skien, vandaar dat het voor ons interessant is om te weten hoe het met de zon zit . We hebben nog niks vast liggen, maar we hebben 3 appartementen op het oog in de buurt van de stoeltjeslift die aansluiting geeft op de rest van het dal(das volgens mij ook de gunstige kant mbt de zon).
quote:
[..]

De Lotto belooft mij eigenlijk iedere dag dat ik binnen nu en een paar weken milionair wordt, dus heb ik mijn hoop dan maar op gevestigd.
Ik help het je hopen, .
pi_33066630
stoeltjeslift? Volgens mij is er maar een stoeltjeslift in St. Ullrich zelf en dat is de Raschotz (oid ) Daar gaan over het algemeen alleen mensen met een sleetje van af.

Zorg ervoor dat je niet in het hoger gelegen gedeelte van het dorp terecht komt. Je zit dan relatief dicht bij de het station van de Seceda (de cabinelift die aansluiting geeft op Sint christina), maar je zit een behoorlijk eind van het centrum af. En 's avonds vanuit het dorp omhoog lopen is niet echt prettig. Zeker niet omdat het behoorlijk steil ist. Wij zaten vorig jaar in villa hubertus. dit appartement ligt bij de roltrappen die het centrum verbinden met de Secedalift. Roltrap omhoog en je staat bij de Seceda. Roltrap omlaag en je staat midden in het centrum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')