Het is uiteindelijk Obertauern (Salzburg)geworden. Ben benieuw hoe daar de apres ski is.....Nog een weekje wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:50 schreef _wie het volgende:
Over 4 weken ga ik samen met 2 vriendinnetjes Oostenrijk onveilig maken...:-) Alleen nu is het nog zoeken naar een plaats. Begin dit jaar al in Kitzbuhl geweest, dus dat is niet echt een optie meer. Vooral de apres ski moet top zijn! Gerlos, Mayrhofen, Solden, Westenddorf, Saalbach/Hinterglem, Ischgl, Kaprun zijn toch wel de gebieden?? Iemand ervaring, of waar zou jou voorkeur naar uitgaan...?
Ik zal er zeker een paar keer heen gaan.quote:jongen crans-montana is het aspen van Europa........allemaal rijke stinkerds daaro, een bordeel midden op de berg....apart sfeertje daar, wel lachen!
Gezellige pistes ook. En je kan ook makkelijk met het treintje naar Sion, dus goekoop verblijven in Sion en dan elke dag omhoog met het treintje
hehe we hebben wel lol op die band gehad, elke keer als ie stilstond gingen wij (snowboarders) gewoon omhoog lopen langs die bandquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:41 schreef pRUTsGER het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd![]()
Ach als je maar met genoeg vrienden bent kun je er best lol hebben.
Irritant is die lopende band he, kun je nog niet uitrusten en die kl***skiers kunnen niet fatsoenlijk blijven staan, zetten ze de band weer stil. En je mag niet eens op de band gaan liggen om een coole foto te maken, dan wordt je gewaarschuwd
"Achtung achtung, ..."
Ga je 3 maanden op wintersport Kasper?!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef kasper het volgende:
Januari/februari/maart naar Crans-Montana.![]()
Nog niet geweest, alleen verhalen gehoord van mijn ouders die er in de 70tiger jaren gingen skieen,quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je er al eens geweest? Hoe staat het met het aantal skiliften, en hoe zijn de pistes..? beginners of gevorderden?
Aha.. nou dan zal ik toch straks eens kijken of ik er wat over kan vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:57 schreef Frezer het volgende:
Nog niet geweest, alleen verhalen gehoord van mijn ouders die er in de 70tiger jaren gingen skieen,.
Het skigebied is echt heel groot, met aansluiting op een nog veel groter gebeid, Pistes zijn er ook in alle soorten en maten, Italiaanse pistes schijnen gemiddeld genomen wel wat lichter te zijn als Oostenrijkse. Ik ben benieuwd,.
Alstublieft.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aha.. nou dan zal ik toch straks eens kijken of ik er wat over kan vinden.![]()
ik wil ook. Ik wil ookquote:Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef Knakker het volgende:
[afbeelding]
Dit weekend in Morgins... meer dan een meter sneeuw; ze hadden niet veel pistes open maar off-piste was fantastisch
heerlijk tussen de bomen doorquote:Op maandag 12 december 2005 01:25 schreef Knakker het volgende:
[afbeelding]
Dit weekend in Morgins... meer dan een meter sneeuw; ze hadden niet veel pistes open maar off-piste was fantastisch
quote:
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:39 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik ben de afgelopen twee jaar in Ortisei geweest. Het skiën is er geweldig. Het eten is er geweldig. De apres ski is lekker rustig (althans ik vind dat lekker). Ortisei is een leuk plaatsje met een grotendeels autovrij centrum. Een paar erg goede restaurants. Een rustig en niet al te lastig skigebied aan de ene kant van het dorp (seiseralm) en de aansluiting op de rest van Val Gardena via de andere kant van het dorp (Seceda). Als je nog iets wilt weten, hoor ik het wel.
Sterkte met op een houtje bijten dan dit jaar. Komende jaren zal het vast wel weer lukkenquote:Als het aan mij zou liggen werd het dit jaar weer Val Gardena, maar ik heb een huis gekocht en gezien mijn financiele stituatie op het moment wordt het of een kippenhok in een Frans betondorp of zelfs een middagje Landgraaf.![]()
Paar jaar geleden geweest,quote:
Dorp ligt inderdaad een gedeelte van de dag in de schaduw, maar in het dorp zul je overdag niet of nauwelijks zijn hoor. In welke hotel/pension/app. zit je? Als je wat centjes over hebt en je wilt eens een keer goed gaan eten, moet je eigenlijk een tafeltje reserveren bij de Tubladel. Geweldig restaurant. Ook Softriffer is er eentje om te onthouden. Maar ook behoorlijk aan de prijs. Ik ben er eigenlijk geen slecht restaurant tegengekomen.quote:[b]
Klinkt goed!![]()
Het enige wat ik me afvroeg, niet echt belangrijk, maar hoe zit het met de zon in het dorp? Ik krijg een beetje de indruk dat de zon in een groot deel van het dorp bijna heel de dag achter de bergen zit.
De Lotto belooft mij eigenlijk iedere dag dat ik binnen nu en een paar weken milionair wordt, dus heb ik mijn hoop dan maar op gevestigd.quote:Sterkte met op een houtje bijten dan dit jaar. Komende jaren zal het vast wel weer lukken.
Dank je voor de tips!! Het lijkt mij idd dat je daar voor een wat uitgebreidere keuken terecht kan als in Oostenrijk. Er zijn ook mensen bij die niet gaan skien, vandaar dat het voor ons interessant is om te weten hoe het met de zon zitquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Dorp ligt inderdaad een gedeelte van de dag in de schaduw, maar in het dorp zul je overdag niet of nauwelijks zijn hoor. In welke hotel/pension/app. zit je? Als je wat centjes over hebt en je wilt eens een keer goed gaan eten, moet je eigenlijk een tafeltje reserveren bij de Tubladel. Geweldig restaurant. Ook Softriffer is er eentje om te onthouden. Maar ook behoorlijk aan de prijs. Ik ben er eigenlijk geen slecht restaurant tegengekomen.
Ik help het je hopen,quote:[..]
De Lotto belooft mij eigenlijk iedere dag dat ik binnen nu en een paar weken milionair wordt, dus heb ik mijn hoop dan maar op gevestigd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |