Aangezien het in Oostenrijk altijd barst van de Zweden, lijkt me dat geen goed ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef the_jasper het volgende:
nah wij gaan mss iets anders proberen zoals zweden ofzo, iemand ervaringen?
De bergen in Zweden zijn erg laag. Noorwegen kan wel, de bergen waarop geskied wordt zijn daar ook een stuk lager dan in de Alpen, maar doordat het veel kouder is daar kan je skieën tot 200 meter zeg maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef the_jasper het volgende:
nah wij gaan mss iets anders proberen zoals zweden ofzo, iemand ervaringen?
10 meter van de piste? Dat moet haast wel Val Thorens zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Sport_Life het volgende:
Met een beetje geluk kan ik weer met mn vorige school mee, in het laagseizoen en met enorm veel korting (leraar die van alles voor elkaar krijgt). Vorig jaar voor 300E zaten we in een appartement 10 meter van de piste en incl. snowboardlessen, busreis etc etc.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef ChrisJX het volgende:
Waarschijnlijk zoals gewoonlijk naarKaprun
Dat is anders niet bepaald uniek hoor,quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
10 meter van de piste? Dat moet haast wel Val Thorens zijn.![]()
In minstens de helft van de dorpjes kun je zo dicht op de piste zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe weet je dat, ben je wel eens altijd naar dezelfde bestemming geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
, altijd de zelfde bestemming is saai.
Nee, dat dan weer niet,quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe weet je dat, ben je wel eens altijd naar dezelfde bestemming geweest
Maarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Frenkie het volgende:
Ik ga maar een week of drie dit jaar..
Ik ga het echt missen
Ja "maar"quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar
Drie weken per jaar skiën lijkt me ook wel wat *zucht*
Ik heb in mijn hele leven nog niet eens 15-18 weken geskiedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Frenkie het volgende:
Ja "maar"
Afgelopen jaren was het 15-18 weken. Weekje kaprun oktober (rudolfshof), weekje kaprun november. En vanaf december tot mei Flachau danwel Obertauern..
Duh dit is weinig!
Serre Chevalier!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt in het verkeerde deel van Oostenrijk gewoontquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog niet eens 15-18 weken geskied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |