geen rook geen stank en heerlijk eten dat is een weber, stuur je buren naar de praxis heb jij een leuke avondquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Sakura het volgende:
Kan je mijn buren niet overtuigen om zo'n ding te kopen, zit hier de hele avond al in de stank van verbrand hout en verbrand vreten![]()
Hmm, tsja, praxis is al dicht, zouden ze er bezwaar tegen hebben als ik ze een emmer water stuur?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef lekzzz het volgende:
[..]
geen rook geen stank en heerlijk eten dat is een weber, stuur je buren naar de praxis heb jij een leuke avond
Dat ligt aan hen, niet aan de BBQquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Sakura het volgende:
Kan je mijn buren niet overtuigen om zo'n ding te kopen, zit hier de hele avond al in de stank van verbrand hout en verbrand vreten![]()
Gooi ze dan weg....quote:Op zondag 4 september 2005 09:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb nog 6 wegwerp BBQ's in de schuur liggen!![]()
Ik was in Lelystad en daar hadden ze er nog 3, type silver 47 cm. Het schijnt dat ze bij alle praxis filialen flinke korting geven op die weber spulletjes. Succes!quote:Op zondag 4 september 2005 09:50 schreef Chielus het volgende:
Waar is die aanbieding te vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |