dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Binnen net dacht ik, iemand zei: Ze gaat iedereen af in de hoop wat te krijgen, of zo iets
Ooh en Joost zit er ook nog bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh .
Ja ik zit naar Rob Dido en de gehandicapten verzorgster te kijken die een spelletje spelen![]()
Oh vandaar.. Ik gokte meteen weer op Lieskequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef b0ng het volgende:
[..]
dat zei ingrid over menno, omdat hij nu weer met linda bezig is.
Volgens mij maandag pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:37 schreef Miepje01 het volgende:
Wanneer krijgen ze dan een nieuwe weekopdracht ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:39 schreef Tamaartje het volgende:
Rob tegen Joost
"Ik vind je echt een watje"
"Ik heb er gewoon hoofdpijn van"
Ja, dodelijk voor BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Zitten ze weer dat stomme spel te spelen?
Die word zo wel weer wakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:40 schreef HyperViper het volgende:
Roel de "nachtbraker" ligt al te slapen!
fuckten ze maar ergens anders mee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
ze zitten binnen te fucken met die camera
Wat bedoel jij nou weer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:43 schreef rubinio het volgende:
[..]
fuckten ze maar ergens anders mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |