quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef -Dominator- het volgende:
Pics?
Wij moeten natuurlijk ook kunnen oordelen hé
klopklop1cm.jpgquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef yootje het volgende:
Hoe oud is ze?
als ze naakt naast je ligt in bed, wat zou jij doenquote:
heb jij een magneet in je lul dan? handig met een beugelquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
als ze naakt naast je licht in bed wat zou jij doen![]()
Volgens mij gaat het niet over MSNquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:45 schreef Roi het volgende:
Echt hoor, zulke wijfen pleur ik gelijk uit m'n lijst.
Valt wel mee, maar ik zou persoonlijk nog 1,5 / 2 jaar wachten. Dan is ze waarschijnlijk iets volwassener en is die beugel gefixt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:54 schreef Newb het volgende:
Die is echt lelijk ja.
Mijn penis in haar dikke kut stoppen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
als ze naakt naast je ligt in bed, wat zou jij doen![]()
je kan de mijne wel lenen ,hijs alleen wel verlopenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef Aurelium het volgende:
Ze heeft een beugel
Pedopas aangeraden
[14.gif]quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn penis in haar dikke kut stoppen.
Het licht uit doen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
whehehe!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef Calella het volgende:
Ze heeft wel zelfkennis.
Je zou haar moeder moeten zien.![]()
die komt met geen mogelijkheid in me bed dus laat staan dat ze er naakt inkomtquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef DR878 het volgende:
[..]
*SwOoSh fap fapt ondertussen op fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:01 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
die komt met geen mogelijkheid in me bed dus laat staan dat ze er naakt inkomt![]()
Wat een ontzettend lelijk wijf is dat! De enige manier hoe ik daar een stijve van krijg is als de rigor mortis is ingetreden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:45 schreef DR878 het volgende:
[[url=http://img387.imageshack.us/img387/4559/klopklop1cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een oerlelijk, vet wijf is dat zeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:45 schreef DR878 het volgende:
[[url=http://img387.imageshack.us/img387/4559/klopklop1cm.th.jpg]afbeelding][/URL]
15 dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef DR878 het volgende:
ze is ronde de 16
*the_jasper concentreert zich op décolletéquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef the_jasper het volgende:
wat is dat op de foto![]()
nah serieus
gewoon vragen of ze weer aandacht nodig heeft![]()
![]()
![]()
![]()
+3 eerlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
redelijke knappe griet: Ik ben super super lelijk
Ik: echt niet, anders zat ik niet met je te praten nu
quote:
dat kan misschien wel maar zeker niet op die fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:10 schreef DR878 het volgende:
[..]
*SwOoSh fap fapt ondertussen op foto
Een Mona Lisa, die is ook lelijk namelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:16 schreef DR878 het volgende:
wtf is een lisa bij jou
Nouja, het ligt waarschijnlijk aan het beeld dat ik bij de naam Lisa heb, maar ik ken twee Lisa's en die zijn allebei blond en heel braaf...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:16 schreef DR878 het volgende:
wtf is een lisa bij jou
watquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
Nouja, het ligt waarschijnlijk aan het beeld dat ik bij de naam Lisa heb, maar ik ken twee Lisa's en die zijn allebei blond en heel braaf...
Dit wijf ziet er uit als een roodharige stortbak die elke avond 3 verschillende pikken in haar bek heeft...
Ga nou niets naars over haar zeggen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef DR878 het volgende:
gaat moeijk met dat heras product in haar mond
sufkut, dat zijn de beste zuigertjes. Die oefenen met een handicap, en als ze het dan al goed kunnen, nou dan zijn ze echte pro's zonder beugeltje hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:19 schreef DR878 het volgende:
gaat moeijk met dat heras product in haar mond
Geef mij hem ook gelijk even dan, zal ik haar eens duidelijk maken dat ze absoluut niet lelijk is, en een heel mooi sensueel koppie heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Varr het volgende:
Geef haar msn adres eens, dan zal ik eens duidelijk maken hoe superlelijk en dom ze is.
Herald, regel jij dat eens ff voor ons.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef Herald het volgende:
zou de TS dat nou doorgeven aan dat meisje, "ej Lisa je bent echt niet lelijk hoor, er zijn zeker 15 man die jou weleens flink willen neuken, leuk eh!"
count me inquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Herald, regel jij dat eens ff voor ons.
Moet lukken.quote:Op zondag 4 september 2005 00:02 schreef Herald het volgende:
huh moet ik nou regelen dat Lisa door 15 man gegangbanged wordt?
Ze is nog maagdquote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef DR878 het volgende:
hey hey hey , zij is wel mijn prey..misschien kan ik jullie wel wat regelen....for a reasonable price, of anders w8 je maar tot ze haar maagdelijkheid heeft verloren dan paas ik haar aan jullie door.
Ze bedoelt dat ze alleen anaal is genomen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef DR878 het volgende:
zij zegt het nog , alleen ze heeft wel eens toegegeven dat ze naakt met jongens is gaan zwemmen maar dat ze niet is gepompt. en btw. beugelbekkies zijn altijd maagd jeweettoch
tuurlijk niet droefsnoet, beugelbekkies willen ter compensatie van ijzer in mijn mond ijzer in hun naveltje. En om die piercing te showen moeten ze korte truitjes en lage broekjes aan. dat trekt de aandacht wel, dus het kost ze ontzettend veel moeite om maagd te blijven. Jij snapt ook niks van meisjes ehquote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef DR878 het volgende:
beugelbekkies zijn altijd maagd jeweettoch
schamen voor d'r beugel? Jemig is ze de enige in het dorp dan die ooit een beugel heeft gehad? iedereen draagt tegenwoordig een beugel. De meeste meisjes met een navelpiercing zijn juist begonnen met een beugel. Ze zit je gewoon leugens te vertellen, "boehoe ik ben lelijk, boehoe ik ben maagd" terwijl ze dondersgoed weet dat ze een lekker sletje is.quote:Op zondag 4 september 2005 00:18 schreef DR878 het volgende:
nee, want ze kan ook schamen voor haar beugel en ze durft dan niet haar huis uit te gaan en dan komt niemand op haar af en blijft ze maagd, jij moet es vaker naar school toe
Ruilen niet, maar tijdje uitlenen in ruil voor die meid geen probleemquote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef DR878 het volgende:
jouw meisje voor Lisa, ruile:P? Sakura? Of heb je er geen , geen probleem een pakje chips kan ook geen kwaad,
quote:Op zondag 4 september 2005 00:21 schreef Herald het volgende:
[..]
schamen voor d'r beugel? Jemig is ze de enige in het dorp dan die ooit een beugel heeft gehad? iedereen draagt tegenwoordig een beugel. De meeste meisjes met een navelpiercing zijn juist begonnen met een beugel. Ze zit je gewoon leugens te vertellen, "boehoe ik ben lelijk, boehoe ik ben maagd" terwijl ze dondersgoed weet dat ze een lekker sletje is.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
...
...
Hahaha, ik had er ook 1. Heb nog gekeken of er een 2005-versie van bestond, maar niks vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
je kan de mijne wel lenen ,hijs alleen wel verlopen
[afbeelding]
Precies... met een loden pijp voor die smoel en dan jezelf te goed doen aan d'r redelijk lekkere tiener-lichaampje...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Posdnous het volgende:
Niks wat een goede knal voor d'r domme harses niet op kan lossen.
Precies, niet lullen maar vullen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef cerror het volgende:
Dirk-tas over d'r kop en gewoon je pain du pain in d'r strakke trampoline hengsten.
Net zo makkelijk.
nou het zijn geen punttietjes hoor..en tjah wat betekent het als ze van mij aand8 wilquote:Op maandag 5 september 2005 16:24 schreef Devlinsect het volgende:
Ze wil aandacht, en zo lelijk is ze niet.
Mmm, rood haar, beugel, punttietjes....
Daar zou ik m'n hond nog vanaf schoppenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:45 schreef DR878 het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
Persoonlijk zou ik m'n hond er nog vanaf trappen....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn penis in haar dikke kut stoppen.
En in dit topique heb je ook al vrouwonvriendelijke praatjes, volgens mij ben je echt een NERDquote:
Volgens mij verveel jij jequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:24 schreef Urukusaki het volgende:
[..]
En in dit topique heb je ook al vrouwonvriendelijke praatjes, volgens mij ben je echt een NERD
nu je het zegt, ze doet aan paardrijden en dansen alleen niet de flamingo en nee ze heeft geen aandoening.quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef JeroenMeloen het volgende:
Waarom zeg je nou niet gewoon eerlijk dat ze een strontlelijke paardekut is met een kop als een bronzige flamingo onder het puin van een ingestorte kaketoe met een alvleesklieraandoening...
Persoonlijk zou ik m'n hond er nog vanaf trappen....ik zou d'r echt nog met geen stok aanraken, veel te oud die sloerie!
TSje: Wat ben jij een zielig figuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
Ik speel geen WoW, maar genoeg daarover dan.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef DR878 het volgende:
ik heb niet eens een nintendo, ga jij nu maar lekker World of Warcraft spelen nerdje
Echt.. dat je het nog zo lang volhoudt zeg! Na de eerste zin dacht ik al 'oh god'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef DR878 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan wijven die zichzelf gaan afkraken:
redelijke knappe griet: Ik ben lelijk
Ik: wat zeg je nou
redelijke knappe griet: Ik ben super super lelijk
redelijke knappe griet: neeeee zeg dat ik superlelijk ben
Ik: kap nou je bent mooi
redelijke knappe griet: ik stop pas als je zegt LISA JIJ BENT SUPERLELIJK EN DOM
Ik: :|
redelijke knappe griet: zeg nou anders stop ik niet:)
Ik: nee laat maar
redelijke knappe griet: plz plz plz plz plz
Ik: @$^#*$
redelijke knappe griet: zeg je nog wat?
Ik: oooke LISA JIJ BENT SUPERLELIJK EN DOM , satisfied?
redelijke knappe griet: jah
Ik: maar IK vind jou niet lelijk
redelijke knappe griet: Jawel...
Ik: %$%@#^*$wat moet je met zon wijven....
dat vertelde ze de vorige 3 jongens ook alquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef DR878 het volgende:
OK, topic kan sluiten, heb haar ontmaagd![]()
![]()
Sletquote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef DR878 het volgende:
OK, topic kan sluiten, heb haar ontmaagd![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |