Kijk maar in mn fotoboek, kwil hier niet het topic vol spammen met wat ik luister.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef gr8w8 het volgende:
"Maar waar hou jij dan van OFfSprngr?"
En denk eraan, een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Houd jezelf toch niet voor de gek man, tuurlijk vind je dat wel! Anders zou je nooit zo hartstochtelijk op andere genres aan het zeiken zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind ook niet mezelf stoer omdat ik een bepaalde muzieksmaak zou luisteren, ik vind het goed als iemand zn eigen muzieksmaak opbouwt en dat zie ik massaal niet gebeuren en dat vind ik jammer, zo blijft muziek in dezelfde cirkel zitten en is de volgende generatie alleen maar een recycling van de vorige.
Alleen Emo en Pop muziek.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Houd jezelf toch niet voor de gek man, tuurlijk vind je dat wel! Anders zou je nooit zo hartstochtelijk op andere genres aan het zeiken zijn.
En hoe ben ik bekrompen? en ben JIJ niet bekrompen omdat je al een hekel hebt ook iemand die typo'd of een spellingsfoutje maakt?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef evil-me het volgende:
ach je moet het zelf weten... ik persoonlijk heb gewoon een enorme tiefushekel aan mensen die bekrompen zijn en ik vindt typen ipv ik vind.
metal; kan je dat eten?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Black Metal, Death Metal, Doom Metal, Drone Metal, Funk Metal, Industrial Metal, Black/Death Metal, Melodic Death Metal, Pagan Black Metal, Post-Black Metal, Progressive Metal, Stoner Rock/Metal, Sludge Metal, Technical Death Metal en Thrash Metal...
Dan denk ik:![]()
Oh mijn God, die vergelijkingquote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Ken jij Hitler?, nee?, ik ook niet, maar hij was wel kansloos.
Je kunt het proberen..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Marie_Louise het volgende:
[..]
metal; kan je dat eten?![]()
lying is the most fun a girl can have without taking her clothes of; klinkt prima!
Oh mijn Odin, die stelling waar dat een antwoord op was.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh mijn Odin, die stelling waar dat een antwoord op was.
Vond ik helemaal niet een rare? Je lijkt inderdaad een hekel te hebben aan bepaalde mensen alleen om het feit dat ze naar een bepaalde muzieksoort luisteren en dát is inderdaad behoorlijk kansloos...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Oh mijn Odin, die stelling waar dat een antwoord op was.
Selectief lezen is natuurlijk ook een kunst.
Daar zit 'm nou juist het verschil in, sommige mensen hebben geen smaak, iig niet zelf opgebouwd.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond ik helemaal niet een rare? Je lijkt inderdaad een hekel te hebben aan bepaalde mensen alleen om het feit dat ze naar een bepaalde muzieksoort luisteren en dát is inderdaad behoorlijk kansloos...
Klopt, maar jij hebt niet een hekel aan iemand die R&B, Gabber, Hardstyle, Trance, Britney Spears of zoiets dergelijks luisteren?.. kan me niet voorstellen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is wel even wat anders om iemand te haten omdat ie miljoenen mensen de dood in heeft gejaagd, dan om iemand te haten die muziek luistert die jij niet zo leuk vindt...
je hoeft de muziek niet leuk te vinden, maar iedereen mag naar zun eigen muziek luisteren. laat elkaar in zijn of haar waarde man!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Klopt, maar jij hebt niet een hekel aan iemand die R&B, Gabber, Hardstyle, Trance, Britney Spears of zoiets dergelijks luisteren?.. kan me niet voorstellen.
Overigens is "die jij niet zo leuk vindt" nogal zwak, ik zou zeggen "die jij ultiem haat".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |