Niemand, I guessquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef JDude het volgende:
Uitverkocht.
Fijn dat het ook op de website staat vermeld dan...
Als er iemand 2 kaarten over heeft... please meld je bij mij!
Ga toch ergens anders jankenquote:
Ironisch dat je over janken begint.quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ga toch ergens anders janken. Prima muziek dit.
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ironisch dat je over janken begint.
Ga toch lekker krassen.
Of editors.quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef OMG het volgende:
Ik heb de CD nu een weekje of 2 en hij begint me al behoorlijk te vervelen. Net zoals met wel meer dingen die op het eerste gehoor erg catchy klinken, zoals bijvoorbeeld Infadels.
je moest ik weten wat ik daar soms vindt hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef evil-me het volgende:
volgens mij ligt ie zelfs gewoon bij de free record shop....
k wil het voorprogramma weten.
Derde huiliepost in dit topic, way to go.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het anders om Emo of Pop muziek te luisteren.. volgens mij alleen andere marketing, wel dezelfde geld ontvangende mensen.
ik snap weinig van deze zin... leg uit!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het anders om Emo of Pop muziek te luisteren.. volgens mij alleen andere marketing, wel dezelfde geld ontvangende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |