En hij gaat er niet eens op inquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Inca het volgende:
menno scheld joost steeds uit voor homo
Dat vinden vrouwen toch leuk in een man?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef schatje het volgende:
Joost is echt net een wijf. Mijn god zeg.
NOTquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen toch leuk in een man?![]()
Net allemaal vrouwen-ondergoed gekocht, benen laten harsen en weet ik wat nog meer. Alles om op Joost te lijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef Tamaartje het volgende:
Euh ja.. had ik dat eerder moeten zeggen dan?![]()
Als Joost nou een echt kerel was....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef milagro het volgende:
Ralph : Wat zeg je
Joost : Dat je een toffe gozer bent.
Ach zielige jij..quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef eborn het volgende:
[..]
Net allemaal vrouwen-ondergoed gekocht, benen laten harsen en weet ik wat nog meer. Alles om op Joost te lijken
Alweerquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:09 schreef Tamaartje het volgende:
Ach zielige jij..
Het moet dan maar. Die rol ligt me sowieso beterquote:Je kunt nog doorgaan voor de beste vriend optie
Ja alweer.. kan ik niets aan doen .. jij doet hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef eborn het volgende:
[..]
Alweer
[..]
Het moet dan maar. Die rol ligt me sowieso beter
Eerst maar eens eten, tot later.
Nou ik wel hoor. Heb een vriendinnetje gehad van 164 centimeter die van mij won.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
Nathalie biedt Joost aan om armpje te drukken met haar om zijn mannelijkheid alsnog te bewijzen, en ze toont haar spierballen.
Zo te zien gaat Joost dat dus ook verliezen, want die Nathalie heeft dus gewoon echt spierballen
Zo'n tenger meisje , verwacht je niet
Dido in GTST, aldus Menno.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:12 schreef ruby het volgende:
Ow my god..wie zal er een eigen tv-programma krijgen?
jepquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Miepje01 het volgende:
Muziek buiten?
Ja viel mij ook op, volgens mij was dat bij vorige edities niet zo (in Almere)quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn echt dichtbij die straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |