K is voor kanker, dat is een ziekte wat veel mensen wat A is voor anker, maar dat gebruikt een schipper niet voor meten N is voor nemo, dat was een vis zonder kanker K is voor kanker, één letter verwijderd van anker E is voor ergonomisch, dat is een chemo niet R is voor riemen, die leende ik van piet
Episch topic is dit toch, nooit geweten dat het nog open was.
As the officer took her away, she recalled that she asked, "Why do you push us around?" And she remembered him saying, "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Topic loopt verdomme al 5 jaar, al kan'ker zeker om lachen
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò" Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
Dit topic is gewoon de puurste vorm van kanker, het blijft maar terugkomen...
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò" Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
kanker groeit maar met je mee, je draagt hem fier als een trofee, onafscheidelijk als een vriend, altijd bij je, goed gezind, op vakantie veel plezier, met de kanker op vertier, krijgt ie toch de overhand, ééntje enkel overkant.
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:50 schreef De_Vink het volgende: Dit topic is gewoon de puurste vorm van kanker, het blijft maar terugkomen...
Bij elke inlogsessie Lijkt er sprake van regressie
As the officer took her away, she recalled that she asked, "Why do you push us around?" And she remembered him saying, "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Kanker Een klein woordje Met zo'n groot effect een stom woordje Doet je huilen van schrik Een woordje van 6 letters groot Voor de een z'n dood... Voor de ander z'n brood...
Je moet ergens aan sterven,het liefst zonder lijden. toch hoor je dat die cellen zich verspreiden. dan komt de dokter je even verblijden. "je hoeft niet lang meer te strijden." ook zegt hij:"ik geef je 3 weken" inmiddels zijn die verstreken. ik ben bezweken
Er was eens een hoertje uit Londen. Bij haar was borstkanker gevonden. de verspreiding ging snel. nu maakt ze weinig mannen meer geil. gelukkig heeft ze nu een prothese. nu is ze van haar anti-geilheid geneze.
Verzorgd worden door lekkere zusters op de dagverpleging Na elke kuur een week lang niks kunnen doen behalve gamen Een heerlijk gladde balzak zonder er aandacht aan te hoeven besteden Kanker
Generaal Grafkanker opende een kanker topic Dit kankertopic is nog steeds in leven Maar waar is Generaal Grafkanker gebleven Zonder hem kunnen we niet verder in dit kankertopic leven
Al doet de TT anders vermoeden Dit is géén kankertopic, daarvan zijn er al zoveel Dus als je hier post, wees op je hoede Dan blijft dit topic een juweel
Ik heb kanker dit maakt mij wel kaal maar zeker niet blanker wat een dikke faal.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand `t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal Utereg, `t mooist van allemaal