Ik heb vandaag ff soulseek geinstalleerd bij een vriend van me, maar heb iets fout gedaan.
Je moet na het installeren nl een map aangeven waar je jouw muziek in opgeslagen wilt zien. Omdat ik zo gauw niet de map 'mijn muziek' kon vinden op de computer van deze vriend heb ik een nieuwe map aangemaakt in mijn documenten (tenminste dat dacht ik). Dat het dan daarin word opgeslagen dus.
Maar volgens mij is dat aanmaken van die map mislukt want ik kan nergens die map terugvinden en de downgeloade liedjes staan gewoon lukraak onder de mappenlijst van mijn documenten.
Later kwam ik wel de map 'mijn muziek' tegen (op mn eigen computer heb ik in die map een nieuwe map aangemaakt waar dan mn soulseekdingen in komen te staan).
Ik dacht dus ík deinstalleer soulseek en download m dan opnieuw en geef dan WEL de goede map aan. Maarja na het deinstalleren (computer ff opnieuw opgestart want compu liep tegelijkertijd of erna vast dus miss is het deinstalleren ook niet goed gegaan) en het opnieuw downloaden (hij gaf al aan dat het al bestond, of ik het wou overschrijven, ja geklikt) gaf hij dus de 2 laatste nummers aan die ik heb staan downloaden maar die nog niet klaar waren met downloaden.
Kortom: dezelfde username nog, dezelfde map nog.
De installeren helpt dus ook geen hol want erna houd je dus nog dezelfde username en map.
Hoe moet ik nu een map aanmaken in mijn muziek, en dan het zo regelen dat voortaan soulseek alles daarheen opslaat?