Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Nogmaals de vraagHeeft bij jullie iedereen ook een Chipmunks stem ? De stream speelt veel te snel af....
Niet dat het te volgens is met om de 5 secondes opnieuw bufferen maar ala...
Hier geen lastquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Nogmaals de vraagHeeft bij jullie iedereen ook een Chipmunks stem ? De stream speelt veel te snel af....
Nee, geen last van. Ik had het laatst wel andersom, dat iedereen heel langzaam klonk, maar het beeld bleef normaal. Was kwestie van even de F5 knop indrukken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Oh ja.. en om haar woorden kracht bij te zetten vertelde ze dat Lieske vannacht heeft lopen tongen met Roel en Rikkert.... dat ze zich dus heel erg sletterig had gedragen. Later kwam Roel erbij en vertelde dat het een kusje op de wang was. Lieske kwam later ook, waarop de jongens haar vroegen wat er was gebeurd... en ook zij zei dat het een kusje op de wang was. Lieske weet verder niets van de enorme achterbakse zwartmaak-actie van Tanja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij trouwens nog vertellen wat Tanja gezegd heeft en wat vermoedelijk niet uitgezonden wordt? Ik heb dat gemist...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja wachte haar moment af. Rikkert vond Lieske wel leuk zei hij en toen kwam Tanja in actie, kwam erbij staan... en noemde haar een slet en maakte haar uit voor alles en nog wat. Ze eindigde (na 10 minuten razen) met iets als "je wilt toch geen meisje waar iedereen al overheen is geweest!"
Bizar, echt bizar. Ik zou het overigens wel heel triest vinden als BB er voor kiest dit niet uit te zenden, lijkt me - ook al heb ik het niet gezien - toch wel een van de belangrijkere momenten van vandaag...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja.. en om haar woorden kracht bij te zetten vertelde ze dat Lieske vannacht heeft lopen tongen met Roel en Rikkert.... dat ze zich dus heel erg sletterig had gedragen. Later kwam Roel erbij en vertelde dat het een kusje op de wang was. Lieske kwam later ook, waarop de jongens haar vroegen wat er was gebeurd... en ook zij zei dat het een kusje op de wang was. Lieske weet verder niets van de enorme achterbakse zwartmaak-actie van Tanja.
Zo'n stem alsof ze allemaal een helium ballon hebben ingeademd? Net of je de video snel vooruit spoelt, maar dan met geluid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Het was voor mij echt -tot nu toe- het hoogtepunt van vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Bizar, echt bizar. Ik zou het overigens wel heel triest vinden als BB er voor kiest dit niet uit te zenden, lijkt me - ook al heb ik het niet gezien - toch wel een van de belangrijkere momenten van vandaag...
hahaha SMARTASSquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zo'n stem alsof ze allemaal een helium ballon hebben ingeademd? Net of je de video snel vooruit spoelt, maar dan met geluid?
Nee..heb ik geen last van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |