Terwijl Menno zijn petje moest inleveren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
Die lieske maakt aardig reclame met haar tshirt .. voor een of ander zeefdrukkerij? :S
Haar scooter kon inderdaad 90 km/h en ze zei dat ze zichzelf daar zo "godsgruwelijk de tering mee in had kunnen rijden" (vrije vertalingquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef Sanne het volgende:
vertelde Lieske nou dat ze die 90 kilometer per uur zonder helm reed? of heeft Ingrid een snorscooter?
Dat is volgens mij van dr studentenvereniging.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
Die lieske maakt aardig reclame met haar tshirt .. voor een of ander zeefdrukkerij? :S
er stond zeefdrukkerij met een of ander telefoonr 050- etcquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van dr studentenvereniging.
Ze zit er in ieder geval nog 2 weken inquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske met de dames die haar nomineren
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske met de dames die haar nomineren
Dat zou ze gezegd kunnen hebben inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Haar scooter kon inderdaad 90 km/h en ze zei dat ze zichzelf daar zo "godsgruwelijk de tering mee in had kunnen rijden" (vrije vertaling)
Volgens mij zaten er nog wat woorden tussenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou ze gezegd kunnen hebben inderdaad
Dat is van het Vindicat een studenten vereniging in de stad Groningen en idd waar Lieske bij zit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |