Ha, dat dacht ik ook! Vriendlief denkt meer aan epileptische aanvallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef brando het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooh!
(Michelle blijkt een man)
![]()
Brandy heeft op zich meer potentie. Brita is te dik. Dacht ik al, maar besloot uiteindelijk toch dat het spieren waren. Nu blijkt ze toch dik. Ze heeft wel een mooi koppie, maar ja, haar foto's was duidelijk de slechtste.quote:WAt onterecht dat Brita eruit is en niet Brandy. .
Waarom?quote:Ha, dat dacht ik ook! Vriendlief denkt meer aan epileptische aanvallen.
Nicole had knalrood haarquote:Vorig jaar was ik op slag verliefd op dat ongelofelijk lieve, prachtige mooie meisje met half lang bruin/zwart haar. Nicole ofzo heette ze.
Ik vind die Keenyah ook wel mooi. Maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de meeste zwarte meisjes die in ANTM voorkwamen/komen trouwens echt niet mooi. Veel te lomp hoofd en pezig lichaam hebben ze meestal. Alleen die Tiffany van nu en die verwaande biatch uit de vorige cycle, die nummer 2 werd, vind ik mooi.
Dan was het waarschijnlijk iemand anders. Ze had half lang bruin/zwart haar. En een heel lief gezichtje.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef brando het volgende:
[..]
Brandy heeft op zich meer potentie. Brita is te dik. Dacht ik al, maar besloot uiteindelijk toch dat het spieren waren. Nu blijkt ze toch dik. Ze heeft wel een mooi koppie, maar ja, haar foto's was duidelijk de slechtste.
[..]
Waarom?
[..]
Nicole had knalrood haarNa de make-over dan he? Daarvoor had ze een soort donkerblond
waarschijnlijk Ann:quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk iemand anders. Ze had half lang bruin/zwart haar. En een heel lief gezichtje.
Norelle!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dan was het waarschijnlijk iemand anders. Ze had half lang bruin/zwart haar. En een heel lief gezichtje.
Norelle!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij bedoelt denk ik Norelle.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ze heeft ook zo'n leuk glimmend voorhoofd, wat door dat blonde haar nóg erger wordt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef ruby het volgende:
Ik ben benieuwd wat het geheim is van dat geblondeerde meisje met gele tanden en lompe houding. Ik kan even niet op haar naam komen.
Zou het toch een transseksueel zijn?![]()
Vond ik ook raar, en bij haar vonden ze het okay. Terwijl ze het van die anderen niet pikten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Norelle!
Wat ik niet helemaal snap: Die eh, ene met die krullen, die hadden ze steil haar gegeven, komt ze bij de jury met krullen en zegt ze"ik wou weten hoe krullen mij staan"
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me niet. Omgebouwde wijfen zijn meestal juist heel erg vrouwlijk, tuttig, bezig met hun uiterlijk etc. En Michelle is een onwijs mannelijk met dat worstelen. Dat lijkt me een beetje tegenspreken. Je wel laten ombouwen, maar dan als meisje wel juist hele mannelijke dingen willen doen. Ik zat eerst eigenlijk aan lesbisch te denken. Tot die jury gebeurtenis en nu denk ik echt epileptisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef brando het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooh!
(Michelle blijkt een man)
![]()
quote:
Het is best een leuk meisje om te zien maar haar gebit vind ik nou niet echt fantastisch. Maar ja, mocht ze winnen dan krijgt ze vast wel een mooie gebit make-over.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vond ik ook raar, en bij haar vonden ze het okay. Terwijl ze het van die anderen niet pikten.
"Krullen staan me goed, en nu is m'n haar 1 cm langer en dus doe ik er dan weer krullen in"quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vond ik ook raar, en bij haar vonden ze het okay. Terwijl ze het van die anderen niet pikten.
Lesbisch is nou niet echt wereldschokkend, en ze zou ook de eerste niet zijn. Maar bij nader inzien zou epilepsie kunnen omdat de jury en de rest geschokt naar de grond keek, en omdat ze zichzelf "dramatisch) aan het koel-wapperen was in de beelden van vanavond.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zat eerst eigenlijk aan lesbisch te denken. Tot die jury gebeurtenis en nu denk ik echt epileptisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |