Hij voelt zich echt niet op z'n gemak nu en is nerveus. Heeft denk ik met Roel/Lieske en Tanja/Lieske te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef amaranta het volgende:
Die pollepel werkt echt op mn zenuwen..
NL is preuts, Engeland niet!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef srblackbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom hebben we dat nou niet in NLD ?![]()
![]()
![]()
Begrijpt hij niet dat de lieve kijkbuisfokkers zich daar aan irriteren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij voelt zich echt niet op z'n gemak nu en is nerveus. Heeft denk ik met Roel/Lieske en Tanja/Lieske te maken.
Ja, maar dit was ook pas na 4-5 weken hoor, er kan hier ook nog van alles gebeuren!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
hmmm vergat de link: http://users.telenet.be/pic-corner/Gallery%201/BigBr/BigBr.html
![]()
![]()
![]()
Understatement of the yearquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Rica het volgende:
Heb iets gemist geloof ik. Wil iemand heel kort samenvatten wat er nu net was met Tanja? Heeft ze Lieske zwart zitten maken?
Tanja zegt dat Roel Lieske gezoend heeft, en dat het niet een gewoon zoentje was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Rica het volgende:
Heb iets gemist geloof ik. Wil iemand heel kort samenvatten wat er nu net was met Tanja? Heeft ze Lieske zwart zitten maken?
Vind je het gek als de rest van de mensen alleen maar over jou lultquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft een 'Vindi promoteam'-T-shirt aan. Echt vrolijk is ze ook niet
!
Iedereen is daar heel stellig in dat Tanja hetzlefde buiten het huis deed dan Lieske nu in het huis, maar dat is toch niet zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het is toch dom als je zegt dat je dingen niet vind kunnen maar het zelf wel hebt gedaan
Dido Joost Rikkert Lindaquote:
Ja zo vertelde Lieske het ook, althans dat ze die nachtzoenen had gehad en verders niks intiems oid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja zegt dat Roel Lieske gezoend heeft, en dat het niet een gewoon zoentje was.
Dat dat in de slaapkamer gebeurd is.
Waarheid : Rikkert heeft Lieske naar bed gebracht, maar haar eerst langs alle andere bewoners gedragen zodat ze iederen een nachtzoen kon geven en toen droeg hij haar dus naar bed. Bij de deur gaf RIkkert haar nog 2 nachtzoentjes.
Tanja vindt dat Lieske veel te snel veel te lichamelijk is met de mannen hier, zij zou dat nooooooooit doen, ze heeft meer klasse namelijk
zoveel klasse dat ze een kind gaat werpen in een BB huis. hehequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja vindt dat Lieske veel te snel veel te lichamelijk is met de mannen hier, zij zou dat nooooooooit doen, ze heeft meer klasse namelijk
Ze is na de eerste nacht met hem zwanger geraakt. Ze gebruikte de pil niet. Verder komt ze heel dom over en is ze alleen Lieske aan het veroordelen, terwijl iedereen alleen maar over sex bezig is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:20 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Iedereen is daar heel stellig in dat Tanja hetzlefde buiten het huis deed dan Lieske nu in het huis, maar dat is toch niet zeker?
Ja, ze is [ongewenst?] zwanger van een jongen die zich niet eens haar vriend mag/ kan noemen; maar het fijne weten we hier niet van af; Heb weleens eerder gehoord van Tanja over "verliefdheid" ed. Heb de indruk dat Tanja wel degelijk een relatie met die kerel heeft gehad, maar dat het na de zwanger zijn van Tanja die kerel zich heeft teruggerokken [ ...hattie dat maar eerder gedaan].
Kortom: het veroordelen van Tanja op het zwanger zijn en haar daarom een slet noemen is wel wat kort door de bocht. Misschien heb ik het wel helemaal mis....maar mijn gevoel zegt dat het hier geen onenightstand betrof.
nope = gescheidenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft Rob trouwens thuis een vrouw/vriendin??
Ik ook! Maar het ziet er een beetje naar uit dat het moment nabij is...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
Ik zit hier nog steeds te wachten op Lieske's dagelijkse poetsmoment!
ah, dan weet je meer dan ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is na de eerste nacht met hem zwanger geraakt. Ze gebruikte de pil niet. Verder komt ze heel dom over en is ze alleen Lieske aan het veroordelen, terwijl iedereen alleen maar over sex bezig is.
Aandacht , dat is het enige dat tanja zoekt .. en lieske zoekt naar acceptering , maar ze is daar te gespannen voor , en ze maakt wat gekkere beslissingen daardoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze is na de eerste nacht met hem zwanger geraakt. Ze gebruikte de pil niet. Verder komt ze heel dom over en is ze alleen Lieske aan het veroordelen, terwijl iedereen alleen maar over sex bezig is.
Ik lees de Telegraafquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ah, dan weet je meer dan ik.
Maar goed: voor BB vind ik het alleen maar goed dat Tanja stelling neemt; ook al is dit misschien niet terecht. Beter dan dat ze elkaar alleen maar naar de mond praten.
Maar Rikkert was er toch zelf bij?quote:
Een nare valse opmerking van Chantal dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:28 schreef Zapje het volgende:
Lieske dagboekkamer..............Chantal zegt....haha die is aan de beurt......
Maar als dat kind geboren is waar blijft het dan????quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Maurisico het volgende:
...maar Tanja is niet de lul! De Mol wil een kind in het huis..en daar bedoel ik niet Lieske mee
Waarschijnlijk zegt ze dat omdat iedereen daar moet komen voor een gesprek met de begeleider ofzo...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een nare valse opmerking van Chantal dus![]()
dbk beelden laten ze nooit zien via streamsquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:29 schreef amaranta het volgende:
please...laat beelden zien!
Die is hier ook wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar is mijn geluid op stream1?
als het kind geboren is, zou ik maar zorgen dat het zich gedraagt, alsie teveel jankt heeftie zo een paar nominaties aan zijn pamper hangen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar als dat kind geboren is waar blijft het dan????
Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
heb me geluid nu op voluit staan, en hoor het nog steeds zachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:31 schreef Marrije het volgende:
Wie maakte welke foute opmerking tegen chantal / Dido???
100 procent mee eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:34 schreef amaranta het volgende:
ik vind chantal eigenlijk helemaal niet leuk
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef Showtime het volgende:
Tanja denkt bij haarzelf, waarom pakt niemand mij eens bij de tieten verdomme.
Iets met koffers opruimen ofzo.... Ik weet niet maar volgens mij moet Lieske iets opruimen wat betreft het nodrantsoenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Lies gehoord in de dkb? Iemand?
Grappig dat dacht ik ook al!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef amaranta het volgende:
Lieske heeft het moeilijk...zie je aan har gezicht..ze heeft gehuild.
Voor Gordon en Gerard Jolingquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:40 schreef amaranta het volgende:
Waar is de logeerkamer eigenlijk voor???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |