Nee ben per direct gestopt toch maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laatste keer geslagert vandaag?
Hoe nam je baas het?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee ben per direct gestopt toch maar
tadaaa :quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je ging laatst naar de kapper zei je .
Hoe is het geworden ?![]()
Ik vertelde hem eerst van dat dit mijn laatste werkdag was en ging uitleggen waarom,quote:
Hey,quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:28 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
apo was al dicht maar ik kreeg het advies om after-sun erop te smeren en dat lijkt redelijk te werken
Daarvoor ben ik altijd beschikbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef brainster het volgende:
Heeft iemand hier nog zin om een 12 jarige breezahboy uit tezeiken?
MSN doet ut niet
Grrrrr ... en dan nog het logo van FC Zwolle als avatar ook >(quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef brainster het volgende:
Heeft iemand hier nog zin om een 12 jarige breezahboy uit tezeiken?
MSN doet ut niet
zijn sigquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik altijd beschikbaar
Veel plezier saawquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef saaw het volgende:
ik ga mijn nieuwe fatboy inwijden door er op te ploffen en een slehcte film te kijken
tot later
![]()
thanks! misschien heb ik dat zelfs nog wel ergens liggen trouwensquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:38 schreef Petertjuhh het volgende:
@saaw: Alle apotheken zijn dicht in het weekend. Maar er heeft er wel altijd eentje dienst lijkt mij. (in de buurt)
Je zou kunnen kijken in de gewone winkel naar Azaron, werkt goed tegen jeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |