quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef eborn het volgende:
Joost krijgt een waarschuwing. Nog eentje en dan moet hij weg. Wishfull thinking, ik weet het
Als Joost wordt weggestuurd, gaat Rob uit solidariteit misschien wel met hem mee...quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:33 schreef eborn het volgende:
Joost krijgt een waarschuwing. Nog eentje en dan moet hij weg. Wishfull thinking, ik weet het
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
Het is toch zonde dat er altijd 2 streams op hetzelfde zijn gericht![]()
Hier in Bussum is het ongeveer hetzelfde weer. Inderdaad geen bikiniweer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Het weer lijkt me niet geweldig daar, terwijl het hier toch volop zon is. Geen bikini's vandaag.
dat komt omdat Roel écht slim is, echt slimme mensen kunnen dat.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef Showtime het volgende:
Valt me op dat Roel zich prima zelfstandig kan vermaken. De meeste zoeken toch een ander op om de verveling tegen te gaan, terwijl Roel gewoon rustig zijn ding doet.
Hier is het wel lekker zonnigquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Hier in Bussum is het ongeveer hetzelfde weer. Inderdaad geen bikiniweer.
Eens en eensch!quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat LIesje de eerste exit zal zijn...
Overigens, ik moet echt een f5-Pedaal onder mn bureau gaan bouwen...
Bouw er voor mij ook meteen eenquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:36 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat LIesje de eerste exit zal zijn...
Overigens, ik moet echt een f5-Pedaal onder mn bureau gaan bouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |