Volgens mij welquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef korrel het volgende:
[..]
video , is dat niet de vierkante versie van een dvd ?
mooie cap Scanmanquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Showtime het volgende:
zodra Lieske erbij komt beginnen de ogen van Rikkert te twinkelen![]()
Hij volgt haar ook helemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
mooie cap Scanman
zodra Lieske erbij komt beginnen de ogen van Rikkert te twinkelen![]()
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
Ingrid zei net, dat als Roel en Rikkert vechten om Lieske, dat Roel het zou winnen, als ie doorzet tenminste, maar dat Rikkert het echt meent, hij echt verliefd is een beetje.
Ze zegt dat iedere vent bij een meisje blijft hangen een dag , die hem aanraakt, kriebelt etc, en dat Roel niet echt geinteresseerd is dus ,maar het zich wel lekker aan laat leunen, die aandacht.
Dat idee hebik ook, dat Roel Lieske wel lekker vindt, ms, maar niet boeiend echt.
Lieske zei woensdag tegen Nathalie dat ze Roel echt leuk vond.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Zapje het volgende:
[..]
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................
En er waren er ook een aantal die dachten dat Menno en Ingrid iets hadden/kregen....maar volgens Ingrid dus niet......Menno vind haar leuker dan Ingrid hem leuker vind................
als voor de rest alle mannen bij lieske zijn zou je juist verwachten dat Joost daar ook wil zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef b0ng het volgende:
behalve joost zijn alle mannen binnen bij lieske?
Gisternacht zat Lieske dehele tijd Roel te kriebelen, maar op een gegeven moment ging hij ergens anders zitten, en negeerde haar voor de rest vd nacht volkomen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Zapje het volgende:
[..]
viel mij ook al op......dat Rikkert meer serieus is.....Roel vind het af en toe wel grappig.....maar wie Lieske leuker vind kan ik ook nog niet echt vat op krijgen...................
En er waren er ook een aantal die dachten dat Menno en Ingrid iets hadden/kregen....maar volgens Ingrid dus niet......Menno vind haar leuker dan Ingrid hem leuker vind................
neuh, lang nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:16 schreef b0ng het volgende:
behalve joost zijn alle mannen binnen bij lieske?
Oh my God, ja hoor lies, jij ben een lekker gek wijf, hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:20 schreef eborn het volgende:
Lieske: "Mijn ouders zijn niet extreem vermogend"
Zo kun je het ook zeggen...
Lieske: "Nothing is worse than being ordinary"
Pfff
Roel zit iig buiten, dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
als voor de rest alle mannen bij lieske zijn zou je juist verwachten dat Joost daar ook wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |