Hmmm, iddquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef KRIBBET het volgende:
Wederom het "jammer" verhaal over Ralph![]()
Ik wil hem niet zwart maken hoor! (maar doe het toch maar nog een keer)
Idd. Ralph is volgens mij een hele aardige jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef Kolomo het volgende:
Ralph komt op dit moment best oke op mij over... kan weer veranderen natuurlijk...
Frâhns Bauâh dan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
als je luistert naar ralf is het net frans bauer die je hoort
hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
té aardig en niet genoeg verbaal onderlegd om anderen een goed weerwoord te geven, als ze hem 'aanvallen' , hij heeft echt moeite om zich uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:54 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Idd. Ralph is volgens mij een hele aardige jongen.
Dan moet ik dus niet meer naar Ralph luisterenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:53 schreef Inca het volgende:
Helaas zijn 9 anderen in dat huis net zo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:58 schreef Kolomo het volgende:
Volgens mij is Ralph een best rustige jongen en het type niet om tegen iemand als Nathalie in te gaan. Zo iemand van de 'lieve vrede' geloof ik.
Dat heb ik nu ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hmmm, idd
Ralph komt op dit moment best oke op mij over... kan weer veranderen natuurlijk...
Ja, hij raakt snel ondergesneeuwd heb ik het idee. Hij staat niet garant voor spectaculaire televisie helaas, maar op zich vind ik hem een van de sympathiekere personen. is wel zichzelf geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Ralph is op zijn best in de 1 op 1 gesprekken.
zou het niet kunnen zijn, dat mensen inhet huis elkaar gewoon mogen, en er geen hidden agenda isquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Joost weer naast elkaar. Van Joost snap ik het wel: hij trekt naar de persoon die volgens hem het populairst in het huis is... maar wat moet Rob met Joost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |